EF » EFnet » EFnews » Otvoritev programa FELU MBA 5. generacije: »Cilj je najti in razviti kandidate za vodstvene položaje«

Otvoritev programa FELU MBA 5. generacije: »Cilj je najti in razviti kandidate za vodstvene položaje«

05.02.2016

27. januarja se je na Ekonomski fakulteti (EF) odvijala otvoritev konzorcijskega programa FELU MBA.

Zbrane je pozdravila prodekanja za znanstveno-raziskovalno delo in doktorski študij na EF, prof. dr. Vesna Žabkar. Fakulteto je predstavila kot institucijo, ki temelji na raziskavah in učenju ter sledi trajnostnim ter odgovornim rešitvam. Profesionalnost fakultete je podprta z evropskim certifikatom kakovosti EQUIS ter mednarodno akreditacijo AACSB, ki potrjuje najvišje standarde kakovosti poslovnega izobraževanja. Programa se torej udeležijo predvsem tisti, ki želijo nadgraditi in učvrstiti svoje znanje na področju poslovanja in vodenja.

Dogodek je povezovala Monika Lapanja, ki je med sogovorce povabila predstavnike petih slovenskih visoko inovativnih podjetij, ki obenem predstavljajo tudi konzorcij programa 5. generacije.

Inovativnost je nekaj, kar se poskuša vse bolj  vpenjati tudi v MBA program. Motivacija je tukaj ključna in Žiga Kogej, Kolektor Group, d. o. o., nam je zaupal: »Inovativnost poudarjamo ter jo spodbujamo predvsem z izobraževanjem in odnosom, kjer jo lahko zaposleni razvijejo in realizirajo.«

V podjetju GKN Driveline, d. o. o.,  po besedah Vere Beškovnik inovacijsko dejavnost razumejo kot stalno spreminjanje, ki je integrirano v vse poslovne procese. »To se začne pri najbolj odgovornih — pri vodstvu, ki mora letno oklestiti izbrani poslovni proces odvečne navlake ter ga izboljšati. Pred leti smo vpeljali tudi t. i. fokusirano inovativnost, kjer vodje v manjših skupinah spodbujajo skupno razmišljanje o problemih ter izzivih. Najpomembnejše pa je: sistem sugestij mora biti preprost in domač ljudem. Mi se lahko pohvalimo s knjigami izboljšav, kjer je odziv na predloge stalen in hiter, realiziramo pa jih kar v  85 %.«

Po besedah Tomaža Berginca, ETI Elektroelement, d. d., naj bi bilo inovativno razmišljanje splošna paradigma, ki se ji v podjetju sledi. Gregor Plazar iz podjetja TPV, d. d., je prav tako poudaril: »Inovativnost je osnova, da pridemo do posla, da živimo v tem obsegu in da se lahko širimo. Inovativnosti posameznikov ne smemo zanemarjati, potrebno jo je spremljati.«

In ravno inovativnost pripelje podjetje do ustvarjanja posebne zgodbe — njegove lastne. Dr. Jožica Rejec, Domel, d. o. o., vidi njihovo posebnost predvsem v tesnem sodelovanju ter  zgodnji razvojni fazi z njihovimi kupci, v soustvarjanju novih trendov in poslovnih koristi. Prav tako je poudarila napredne in konkurenčne odločitve, s katerimi se držijo časovnih rokov in ostalih dogovorjenih pogojev.

Pričakovanja podjetij od programa je povzela  Eva Cvelbar Primožič, Kolektor Group, d. o. o.: »Cilj je najti in razviti kandidate, ki bodo nekoč prevzeli vodstvene položaje.« Po besedah Lapanjeve  je program plod pozitvnega sodelovanja, ki bo temeljil na visokem etičnem standardu in znanju ter vodil v napredek in razvoj.

Medeja Kenda, Efnews


Image gallery:

Related news

Publish your comment: