EF » EFnet » EFnews » Mag. Metka Svetlin: »Si želiš postati del Googl-a? V Google prideš, če si googly.«

Mag. Metka Svetlin: »Si želiš postati del Googl-a? V Google prideš, če si googly.«

13.12.2016

V torek, 6. decembra 2016, je Ekonomska fakulteta (EF) gostila prav posebno gostjo, mag. Metko Svetlin, izvršno managerko za razvoj marketinškega tima Google Adriatics. Prešernova nagrajenka je začela svojo kariero kot asistentka pri predmetu Temelji managementa, vendar so njen raziskovalni navdih, perfekcionizem ter želja po mednarodnem okolju pripomogli, da je postala Ambasadorka znanja v mednarodnem poslovnem svetu. Je prva slovenska menedžerka, ki ji je uspelo premagati več kot 450 mednarodnih kandidatov na mednarodnem razpisu, ter se prebiti v sam izbor za vodstveno pozicijo v podjetju Google.

 

»Več kot ena tretjina ljudi na svetu uporablja splet, najbolj pretresljivo pa je dejstvo, da se v 10 letih pričakuje kar 8 milijard uporabnikov,« pojasni mag. Metka Svetlin. Googlovo poslanstvo je organizirati vse informacije na svetu in omogočiti dostopnost ter uporabnost spleta za vse. »V manj razvite države prihajajo pametni telefoni, kar omogoča lažji dostop do spleta in vseh informacij.« Po besedah Svetlinove se je njena želja po mednarodni karieri začela že v času študija na IMB programu ter kot asistentki pri predmetu Temelji managementa, kjer se ji je vedno porajalo vprašanje, katera mednarodna podjetja dejansko uporabljajo teorijo o učečih se organizacijah tudi v praksi.

Po študiju na EF se je mag. Svetlin tudi sama izkusila v iskanju službe v Sloveniji. »Kjerkoli sem iskala službo, so zahtevali 5 let delovnih izkušenj za določeno delovno mesto.« Po dolgotrajnem iskanju službe se je spontano prijavila na razpis za delo v podjetju Google v Dublinu, kjer niso zahtevali določenega števila let izkušenj. V primerjavi z iskanjem kadrov in intervjuji pri slovenskih delodajalcih, se ji je v spomin najbolj vtisnil način dela »recruiterjev«. »Hoteli so izvedeti več o meni ter kaj je v ozadju mojega življenjepisa. Da se lahko pridružiš Googlu, moraš biti Googly, in sicer postati vsestranski, preprost ter zanimiv.«

Veliko mednarodnih podjetij ceni mednarodne izkušnje ter veliko mehkih veščin, pridobljenih v času študija. Tudi Google išče takšne kandidate. Svetlinova je potrdila, da ji je pri vsem tem pomagala tudi Erasmus izmenjava na Dunaju. Prav tako je poudarila pomen socialnih omrežij, mesto za mreženje in iskanje novih priložnosti, ter dodala: »Pojdite v tujino, izobražujte se ter bodite proaktivni na socialnih omrežjih, kot je LinkedIn.«

 

Marina Ristić, EFnews

efnewskvadrat


Image gallery:

Related news

Publish your comment: