EF » EFnet » EF raziskave » Podjetniška odprtost: Razvoj koncepta in validacija mere

Podjetniška odprtost: Razvoj koncepta in validacija mere

20.01.2017

Ključne besede:

Podjetniška odprtost,
osebnost,
razvoj koncepta,
medkulturna raziskava.

Avtorji: 

 

Glavne ugotovitve:
Podjetniška odprtost pomaga podjetnikom pri uspešnejšem podjetniškem udejstvovanju. Podjetniško odprtost je smiselno spodbujati že pri mladostnikih, ki kasneje postanejo podjetniki.

Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management:
Razultate raziskave lahko podjetniki uporabijo v svoj prid, saj je delo na gradnji podjetniške odprtosti mogoče in jih spodbuja k učenju, sprejemanju povratnih informacij in iskanju novosti. Novonastala podjetja naj ugotovijo, ali imajo v podjetniškem timu tudi ljudi z izraženo podjetniško odprtostjo, saj so taki ljudje pomemben del uspešnega tima. Poslovni inkubatorji bodo z merjenjem podjetniške odprtosti pri inkubiranih podjetnikih lažje razumeli, kakšno podporo le-ti potrebujejo.

Revija objave:

European Management Journal

Rangiranje:

JCR 2015 IF:1.437; SSE; management ; 85/192(2); AJG 2015: 2SNIP 2015 IF:1.382; SSE; Strategy and Management ; 63/312(1)

 

Celoten članek lahko preberete na tej povezavi.

 


Related news

Publish your comment:


Twitter: efljubljana