EF » EFnet » Gostovanja » Gostja iz prakse pri predmetih Trženjsko raziskovanje/Marketing research: ga. Mojca Klenovšek Podobnik

Gostja iz prakse pri predmetih Trženjsko raziskovanje/Marketing research: ga. Mojca Klenovšek Podobnik

09.03.2018

V torek, 6. marca 2018, je pri dodiplomskih predmetih Trženjsko raziskovanje in Marketing research (nosilka prof. dr. Barbara Čater) kot gostja iz prakse sodelovala ga. Mojca Klenovšek Podobnik, vodja kvalitativnih raziskav v podjetju Ipsos. Gostja je študentom najprej predstavila, kako poteka delo kvalitativnega raziskovalca ter izpostavila temeljne razlike med kvalitativnim in kvantitativnim raziskovanjem. V nadaljevanju je predstavila glavne metode ter najnovejše trende na področju kvalitativnega raziskovanja in vse podkrepila s številnimi primeri. Študenti so se tudi naučili, na kaj vse je treba paziti pri izvedbi kvalitativnih raziskav ter analizi rezultatov.


Image gallery:

Publish your comment: