EF » EFnet » EF raziskave » Enostavno ne … projiciraš podobo destinacije znotraj participativne kulture

Enostavno ne … projiciraš podobo destinacije znotraj participativne kulture

11.10.2020

Ključne besede:
Podoba destinacije,
Internetni memi,
UGC format,
Participativna kultura,
Spletni humor,
Analiza vizualnih vsebin,
Semiotična analiza

Avtorji:

  • Dr. Tomaž Kolar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta,
  • Dr. Walanchalee Wattanacharoensil, Mahidol University International College

Namen članka:
Proučiti kako internetni memi predstavljajo Tajsko na družbenih omrežjih in kako se ta podoba razlikuje od drugih internetnih virov.

Ciljna javnost:
Managerji, tržniki in raziskovalci v turizmu.

 

Kratek povzetek objave

Predmet raziskave:
Podoba turistične destinacije na družbenih omrežjih.

Glavne ugotovitve:
Internetni memi kot novodobna oblika ljudskega humorja predstavljajo podobo Tajske bistveno drugače kot slike nacionalne turistične organizacije in slike na TripAdvisor-ju. Izpostavljajo namreč druge vsebine (npr. vsakdanjo ‘ulično’ kulturo), med katerimi je tudi več posebnih in kontroverznih tem, pa tudi simbolnih pomenov in aludirajočih konotacij.

Uporabna vrednost za podjetja:
Internetni memi so primerni predvsem za boljše razumevanje in dialog s spletnimi skupnostmi in manj za oglaševanje.

Revija objave:
Journal of Destination Marketing & Management

Rangiranje:
JCR 2019 IF: 4,279; SSE; hospitality, leisure, sport & tourism ; 9/56(1) ; AJG 2018: 1

Celoten članek lahko preberete na tej povezavi.


Related news

Publish your comment: