EF » EFnet » Napovedujemo » Osvojite uporabnike z izjemnimi storitvami

Osvojite uporabnike z izjemnimi storitvami

11.05.2022

Kaj ustvarja zadovoljstvo vaših strank? Kakovost vaših storitev!

Izvajanje storitev je eno najpomembnejših področij v prodajnem ali storitvenem procesu. Podjetje gradi svojo podobo, vzpostavlja dolgoročne odnose s stranko, podrobno spozna njihove težave in pričakovanja ter posledično izpopolnjuje svojo ponudbo, da se stranka zadovoljno vrača.

Na Centru poslovne odličnosti Ekonomske fakultete (CPOEF) smo pripravili edinstveni izobraževalni program Kako zagotoviti vrhunske storitve, kjer boste osvojili orodja, ki so potrebna za zagotavljanje dosledne, kakovostne in nepozabne izkušnje, da se stranke vedno znova vrnejo. Delavnica je namenjen vsem, ki pri svojem delu imajo neposreden stik s strankami ali gosti.

Delavnico Kako zagotoviti vrhunske storitve bosta vodili mednarodno uveljavljeni strokovnjakinji s področja kakovosti storitev, Mary Steadman in Holly Stiel.

Mary Steadman je strokovnjakinja za vrhunske storitve za goste, ki že več kot 20 let dela v luksuznem gostinstvu in turizmu. Trenutno je soustanoviteljica in direktorica pri LURA Lifestyle Management. Holly Stiel je strokovnjakinja za nudenje vrhunskih storitev. Inovirala je metodo usposabljanja, ki temelji na praksah in načelih izvajanja vrhunskih storitev. Poučevala je že v več kot 25 različnih državah in za številna podjetja, od The Bank of America do NASCAR.

Pridružite se nam na delavnici 18. maja 2022 ob 10:00 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki bo potekala v obliki interaktivnega seminarja s predstavitvijo konceptov, teoretičnega ozadja, primerov iz prakse in diskusijami.

Prijave zbiramo tukaj.

Vabljeni!


Publish your comment: