EF » EFnet » Gostovanja » Predavanje direktorja IPA g. Hamisha Pringla

Predavanje direktorja IPA g. Hamisha Pringla

13.01.2005

Na Ekonomski fakulteti je v okviru Inštituta za trženje predaval direktor IPA (Institute of Practitioners in Advertising), g. Hamish Pringle (na fotografiji), ki je strokovnjak za blagovne znamke ter avtor dveh knjig s področja blagovnih znamk (“Brand Spirit: how cause related marketing builds brands” – v soavtorstvu z Marjorie Thompson, ter “Brand Manners: how to create self-confident organization to live the brand” v soavtorstvu z Williamom Gordonom).

Tema predavanja je bila skladna z naslovom njegove zadnje knjige: Brand Manners: how to create self-confident organization to live the brand. G. Hamish Pringle je povedal, da smo potrošniki danes na vrhu Maslow-e piramide, zaradi česar so različni proizvajalci blagovnih znamk prisiljeni upoštevati racionalno, emotivno ter etično dimenzijo blagovne znamke.

Predavanje je omogočila Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ).


Related news

Publish your comment: