Predavanje direktorja IPA g. Hamisha Pringla
13.01.2005Akademski dogodki
Na Ekonomski fakulteti je v okviru Inštituta za trženje predaval direktor IPA (Institute of Practitioners in Advertising), g. Hamish Pringle (na fotografiji), ki je strokovnjak za blagovne znamke ter avtor dveh knjig s področja blagovnih znamk (“Brand Spirit: how cause related marketing builds brands” – v soavtorstvu z Marjorie Thompson, ter “Brand Manners: how to create self-confident organization to live the brand” v soavtorstvu z Williamom Gordonom).
Tema predavanja je bila skladna z naslovom njegove zadnje knjige: Brand Manners: how to create self-confident organization to live the brand. G. Hamish Pringle je povedal, da smo potrošniki danes na vrhu Maslow-e piramide, zaradi česar so različni proizvajalci blagovnih znamk prisiljeni upoštevati racionalno, emotivno ter etično dimenzijo blagovne znamke.
Predavanje je omogočila Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ).
Related news
- Javna zagovora doktorske disertacije23.03.2011
- Objava javnih zagovorov doktorskih disertacij08.03.2011
- Podelitev diplom na Ekonomski fakulteti04.03.2011
- Na Ekonomski fakulteti je potekal AACSB Meeting26.01.2011
- Javni zagovor doktorske disertacije20.12.2010