EF » EFnet » EF raziskave » Od managementa poslovnih procesov do managementa procesov strank

Od managementa poslovnih procesov do managementa procesov strank

23.03.2015

Ključne besede:

usmerjenost na stranko;
management poslovnih procesov;
načrt procesa storitev;
servitizacija.

Avtorji:

Peter Trkman (Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta), Willem Mertens, Stijn Viaene (oba Vlerick Business School & KU Leuven), Paul Gemmel (Ghent University).

Namen članka:

V članku pokažemo, da morajo podjetja za uspešno uporabo managementa poslovnih procesov zelo dobro razumeti procese strank. Dostikrat ni dovolj spremeniti samo interakcijo s strankami, ampak je potrebno spreminjati tudi procese strank. Prikažemo metodo za sistematičen pristop k temu. Članek s tem pomembno prispeva k razumevanju managementa poslovnih procesov.

Ciljna javnost:

Lastniki procesov, tržniki in nabavniki v večjih podjetjih.

Kratek povzetek objave:

Predmet raziskave:

Študija primera dobavitelja v mednarodni oskrbovalni verigi.

Glavne ugotovitve:

Čeprav se v projektih prenove poslovnih procesov poudarja vidik strank, pa se pogosto ne upošteva dovolj. Razlog za neučinkovitost poslovanja se lahko skriva v procesih stranke in ne v internih procesih podjetja/interakcijo s strankami.

Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management: 

Za podjetja ni dovolj, da razumejo, kaj stranke potrebujejo/želijo. Razumeti in po potrebi spremeniti morajo način, kako stranke njihove izdelke ali storitve uporabljajo v svojih procesih.

Revija objave:

Business process management journal

Rangiranje:

ABS 2, Scopus

Celotni članek lahko preberete na tej povezavi.


Related news

Publish your comment: