Povezava med velikimi petimi osebnostnimi značilnostmi in podjetništvom: dokazi iz Slovenije
30.06.2015EF raziskave

Ključne besede:
osebnost;
velikih pet;
podjetnik;
podjetništvo.
Avtorji:
Dr. Boštjan Antončič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta;
Dr. Tina Bratkovič Kregar, Univerza na Primorskem, Fakulteta za management;
Dr. Gangaram Singh, San Diego State University;
Dr. Alex F. DeNoble, San Diego State University.
Namen članka:
Glavni namen članka je bil raziskati povezave med velikimi petimi osebnostnimi značilnostmi in podjetništvom.
Ciljna javnost:
Za raziskovalce, podjetnike in managerje v zasebnem in javnem sektorju.
Kratek povzetek objave:
Predmet raziskave:
Članek obravnava velikih pet osebnostnih značilnosti (odprtost, vestnost, ektravertnost, sprejemljivost in nevroticizem) in jih povezuje s podjetništvom. Razvije hipoteze in jih preveri na podlagi podatkov iz Slovenije.
Glavne ugotovitve:
Osebnostne značilnosti (velikih pet) se lahko potencialno uporabi za napovedovanje podjetništva v smislu novoustanovljenih podjetij (odprtost) in podjetniških namer (ekstravertnost in sprejemljivost).
Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management:
Za ljudi, ki razmišljajo o podjetniški karieri, je priporočljivo testiranje in ocenitev skladnosti njihovih osebnosti z zahtevami njihovih morebitnih kariernih izbir.
Revija objave:
Journal of Small Business Management, 2015, vol. 53, no. 3, str. 819–841.
Rangiranje:
JCR: Impact Factor: 2013: 1.361© Thomson Reuters Journal Citation Reports 2014
Celotni članek lahko preberete na tej povezavi.
Related news
- Deljenje z množicami: bibliometrična analiza uporabe čustev v …12.03.2025
- Relevantnost ESG tveganj v kreditnem tveganju razvojnih bank06.03.2025
- Razkrivanje moči konstruktivistične pedagogike v podjetniškem …17.02.2025
- Pot do uspeha: okvir za vključevanje oblikovalskega razmišljanj…17.02.2025
- Analiza tvorbe podjetniških namer pri zgodnjih mladostnikih11.02.2025