Okoljska proaktivnost in uspešnost podjetja: Kvalitativna primerjalna analiza (mehka logika)
09.12.2015EF raziskave

Ključne besede:
okoljska proaktivnost,
uspešnost podjetja,
kvalitativna primerjalna analiza (mehka logika).
Avtorji:
Asist. dr. Kaja Primc, prof. dr. Tomaž Čater, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
Namen članka:
Prispevati k boljšemu razumevanju vzročne kompleksnosti v odnosu med okoljsko proaktivnostjo in uspešnostjo podjetja ter identificirati kombinacije dejavnikov, ki prispevajo k večji oziroma manjši uspešnosti podjetja.
Ciljna javnost:
Raziskovalci na področju okoljskega managementa ter odločevalci v podjetjih, ki sodijo med večje onesnaževalce okolja.
Kratek povzetek objave:
Predmet raziskave:
V članku avtorja analizirata odnos med okoljsko proaktivnostjo in uspešnostjo v 27 avstralskih podjetjih.
Glavne ugotovitve:
Rezultati analize kažejo, da okoljska proaktivnost ni vedno povezana z visoko uspešnostjo podjetja ter da okoljska proaktivnost ni enako pomembna kot nekateri drugi dejavniki visoke uspešnosti podjetij v zelo onesnaženih panogah.
Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management:
Rezultati analize omogočajo managerjem lažje predvidevanje, ali bo okoljska proaktivnost pozitivno vplivala na uspešnost podjetja ter v katerih okoliščinah je tak pozitiven vpliv bolj verjeten. Študija je pomembna, ker vsebuje bogat nabor dejavnikov iz zunanjega in notranjega okolja, kar managerjem omogoča bolj sistematično odločanje o okoljski strategiji podjetja.
Revija objave:
Management Decision, 53 (3), 648-667, 2015
Rangiranje:
JCR 2014 IF 1.429 Management: 77/185 (2); SNIP 2014 IF 1.443 Business, Management & Accounting: 21/146 (1)
Celotni članek lahko preberete na tej povezavi.
Related news
- Deljenje z množicami: bibliometrična analiza uporabe čustev v …12.03.2025
- Relevantnost ESG tveganj v kreditnem tveganju razvojnih bank06.03.2025
- Razkrivanje moči konstruktivistične pedagogike v podjetniškem …17.02.2025
- Pot do uspeha: okvir za vključevanje oblikovalskega razmišljanj…17.02.2025
- Analiza tvorbe podjetniških namer pri zgodnjih mladostnikih11.02.2025