Raziskovanje, poučevanje in merjenje uspešnosti v visokem šolstvu: pomen kakovosti
18.12.2015EF raziskave

Ključne besede:
raziskovalna produktivnost,
raziskovalna kakovost,
kakovost poučevanja,
merjenje uspešnosti,
univerza
Avtorji:
Simon Čadež, Vlado Dimovski, Maja Zaman Groff; Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Namen članka:
Študija testira substanco naraščajočih opozoril, da so sodobni sistemi merjenja uspešnosti v visokem šolstvu, ki favorizirajo raziskovalno uspešnost, lahko pogubni za kakovost poučevanja.
Ciljna javnost:
Vsi zaposleni v visokem šolstvu, odločevalci na področju visokošolske politike.
Kratek povzetek objave:
Predmet raziskave:
Povezava med raziskovalno in pedagoško uspešnostjo visokošolskih učiteljev na raziskovalno orientirani univerzi.
Glavne ugotovitve:
Raziskovalna produktivnost (število objav) ni povezana s kakovostjo poučevanja, medtem ko raziskovalna kakovost (vpliv objav) pozitivno vpliva na kakovost poučevanja.
Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management:
Rezultati raziskave ne potrjujejo strahov, da sodobni sistemi merjenja uspešnosti v visokem šolstvu, ki favorizirajo raziskovalno uspešnost, negativno vplivajo na kakovost poučevanja.
Revija objave:
Studies in Higher Education, 2015
Rangiranje:
ABS 3
Celotni članek lahko preberete na tej povezavi.
Related news
- Deljenje z množicami: bibliometrična analiza uporabe čustev v …12.03.2025
- Relevantnost ESG tveganj v kreditnem tveganju razvojnih bank06.03.2025
- Razkrivanje moči konstruktivistične pedagogike v podjetniškem …17.02.2025
- Pot do uspeha: okvir za vključevanje oblikovalskega razmišljanj…17.02.2025
- Analiza tvorbe podjetniških namer pri zgodnjih mladostnikih11.02.2025