Alumni dogodek: Z nevromarketingom do konkurenčne prednosti
28.05.2019
V četrtek, 23. maja 2019, so se v Plavi dvorani Ekonomske fakultete aktivirale nevronske povezave. Klub Alumni Ekonomske fakultete je tokrat pripravil dogodek za marketinške navdušence, kjer je predaval izjemni dr. Nikolaos Dimitriadis (MBA, PhD), mednarodno uveljavljen strokovnjak na področju nevromarketinga, CEO podjetja TrizmaNeuro, avtor knjig, predavatelj TEDx in še bi lahko naštevali.
V skladu z naslovom dogodka Z nevromarketingom do konkurenčne prednosti je dr. Dimitriadis zabavno in humorno govoril o marketingu, napredku in inovativnih raziskavah nevromarketinga, za katere meni, da bodo delo marketinških agencij v kratkem obrnile na glavo. Tako se je med predavanjem dotaknil vprašanj merjenja uspešnosti marketinških managerjev, čustvenih in racionalnih nakupnih navad ljudi, učinkovitosti oglasov ter celo raziskave o vplivu psihičnega nasilja na človeka. Seveda je izsledke raziskav podkrepil z meritvami. Navsezadnje živimo v času razvoja tehnologije, ki dejansko izmeri, kaj se dogaja v človeških možganih, in podjetje dr. Dimitriadisa počne prav to. Tako je predavanje zaključil s trditvijo, da se je svetovna bitka raziskovanja ‘neba’ premaknila v raziskovanje človeških možganov.
Med udeleženci dogodka, ki so napolnili celo dvorano, je bilo kar nekaj znanih obrazov, in tako smo za mnenje vprašali tri ženske, ki s svojim delom zagotovo zaznamujejo slovenski poslovni prostor. Slovenska trenerka NLP (nevrolingvističnega programiranja) Helena Zajc, ki je strokovnjakinja na svojem področju, je na vprašanje, kaj je tisto, kar je odnesla od predavanja, odgovorila, da jo je predavanje spomnilo na to, »kako škoda je, da drugi več tega ne vedo, in kako lepši bi bil svet, če bi vodje razumeli več nevroznanosti. Če bi se nehali ukvarjati s številkami in se več ukvarjali z ljudmi.«
Seveda nismo mogli mimo Mance Korelc, mag. marketinga in strokovnjakinje na področju socialnih medijev, ter Urše Žorž, organizatorke dogodkov, izobraževanj in članice sveta Alumni Ekonomske fakultete. V pogovoru po predavanju smo se predvsem strinjali, da smo v Sloveniji še vedno (bolj) usmerjeni v čustveno kupovanje in da medčloveški stiki vedno več pomenijo. Dejstvo, da je kar 99,4 % človeškega delovanja nezavednega, je Manco Korelc malce šokiralo in jo hkrati opomnilo, kako pomembna je stalna prisotnost v medijskem prostoru.
Zagotovo so Alumni Ekonomske Fakultete poskrbeli za dogodek, kjer se niso aktivirale le nevronske, ampak tudi socialne povezave.
Danica Tajčman, EFnews