EF » EFnet » Novice » EF prispeva

EF prispeva

18.03.2020

Na Ekonomski fakulteti želimo z znanjem naše akademske skupnosti prispevati k osmišljanju naše trenutne družbene realnosti, s katero se soočamo v času epidemije covid-19. S tem namenom objavljamo webinarje in prispevke povezane s trenutno aktualnimi temami.


Napovedujemo

Torek 2. 6. 2020

Sreda 3. 6. 2020


ALUMNI EF in CPOEF “E-TALK”: Inoviranje, novi poslovni modeli, zelene tehnologije in trendi v Sloveniji ter svetu

CPOEF in Alumni EF vas tokrat v svojo družbo vabita »online«. Pridružite se nam 2.6. na pogovoru o inoviranju, novih poslovnih modelih, zelenih tehnologijah in trendih v Sloveniji ter svetu.

Na »online« pogovoru bomo gostili:

  • Ivo Boscarol, Pipistrel | Founder & President
  • Matej Čer, Avant Car | Founder & CEO
  • Marko Javornik, Voyego by Comtrade | Founder & GM
  • Miha Škerlavaj, EF | Change & Innovation Management
  • Povezuje Maša Madon, CPOEF

Inovacije: Ali vse, kar smo sanjali, že obstaja?

  • Je trenutna situacija priložnost ali ovira za inovacije? Katere prebojne ideje so zaživele med pandemijo?
  • V kakšnem ekosistemu oz. na kakšni platformi prihaja do inovacij?
  • Kakšna je prihodnost zelenih tehnologij, bomo Slovenci izvažali znanje in tehnologijo?
  • Lahko Slovenija postane referenčna država za zelene tehnologije in inovacije?
  • Financiranje inovacij in namensko razpisi – kakšne so možnosti za Slovenska podjetja.
  • Kakšen je v svetu odnos do »made in Slovenia«?

Pridružite se nam v torek, 2. junija 2020 od 15:30 do 17:00 ure

Udeležba na CPOEF “E-TALK” in Alumni EF »online« dogodku je brezplačna.

Prijava >>

 


Okrogla miza: Izzivi trženjskega raziskovanja na trgih Srednje in Vzhodne Evrope

Na Ekonomski fakulteti  Univerze v Ljubljani med 2. in 3. junijem 2020 organiziramo online konferenco EMCB  (http://konference.ef.uni-lj.si/emcb/) v okviru katere vse marketinške raziskovalce vabimo na brezplačno okroglo mizo Challenges in Marketing Research in Emerging Markets, ki bo 3. junija ob 16.30.

Pridružite se nam in sodelujete tudi s svojimi vprašanji in komentarji. Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.

Prijava na okroglo mizo: http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/878

  • Uvodna govornica: prof. dr. Vesna Žabkar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani
  • Moderatorka okrogle mize: prof. dr. Maja Zalaznik, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani
  • V pogovoru sodelujeta:
    • gospa Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana; nacionalna predstavnica združenja ESOMAR za Slovenijo
    • gospod Janko Hočevar, ustanovitelj in generalni direktor podjetja Aragon, raziskovanje in načrtovanje

Osrednja tema kratkega uvodnega predavanja so izzivi, s katerimi se srečujejo trženjski raziskovalci na trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Cilj je predstaviti razvoj, trenutno stanje in prihodnje vidike trženjskega raziskovanja v regiji. Za predstavitev institucij, sodelavcev, tem in najvplivnejših raziskav uporabljamo bibliometrično analizo publikacij iz regije, objavljenih v preteklih treh desetletjih.

Uvodno predavanje temelji na mnenjih treh generacij raziskovalcev v regiji, (1) generacije, ki je začela z raziskovanjem pred letom 1990 v nekdanji Jugoslaviji, (2) trenutno aktivne generacije in (3) prihodnje generacije sedanjih doktorskih študentov in podoktorskih raziskovalcev. Njihovi pogledi so bili zbrani s spletno kvalitativno raziskavo v maju 2020. Analiziramo njihovo oceno gospodarskih, političnih in družbeno-kulturnih izzivov ter izzivov, s katerimi se srečujejo v raziskovalnih procesih, virih in razpoložljivi infrastrukturi. Razpravljali bomo o prihodnosti trženjskega raziskovanja v regiji.

Termin: 3. 6. 2020, ob 16.30.
Prijava na okroglo mizo: http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/878


Arhiv prispevkov


Image gallery:

Publish your comment: