EF » EFnet » Arhiv: EF raziskave

EF raziskave

08.03.2022

Ključne besede: Zaupanje porabnikov, korporativne asociacije, korporativne znamke, uravnavanje vtisov, toplina in kompetentnost. Avtorji: Petar Gidaković in Vesna Žabkar; Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka Namen članka je raziskati, kako porabniki oblikujejo diferencirane vtise o kompetentnosti in toplini korporativnih znamk. Ciljna javnost: Managerji in raziskovalci blagovnih znamk. Kratek povzetek objave Predmet raziskave: Predmet raziskave […]

>>>

01.03.2022

Ključne besede: management, management informacijskih sistemov, organizacijska znanost, management dobavne verige. Avtorji: Vasja Roblek, MSc, Faculty of Organisation Studies in Novo mesto; Dr. Vlado Dimovski,  School of Economics and Business, University of Ljubljana; Dr. Maja Meško, Faculty of Management, University of Primorska, Koper, Faculty of Organisational Sciences, University of Maribor; Dr. Judita Peterlin, School of […]

>>>

15.02.2022

Ključne besede: Sintetično-kontrolna metoda, evalvacija politik in institucionalnih sprememb, primerjalna analiza, trajnostni razvoj, Venezuela. Avtorji: Rok Spruk (Univerza v Ljubljani), David Gilchrist (University of Western Australia), Thomas J. Emery (University of Western Australia), Nuno Garoupa (George Mason University). Namen članka Na podlagi pregleda literature evalvacije politik in institucionalnih sprememb identificirati ključne izzive, probleme in priložnosti […]

>>>

09.02.2022

Avtorja: Matej Černe, Peter Trkman Kako lahko digitalizacija pripomore k zmanjšanju emisij CO2 ob ohranjanju ali celo izboljšanju človekovih procesov in njegovih/njenih osebnih ponudb vrednosti? Seveda digitalizacija katere koli oprijemljive aktivnosti potencialno zmanjša okoljsko obremenitev. Vendar pa lahko nove tehnologije brez zavestnih prizadevanj celo povečajo ogljični odtis človeštva. Zato vlaganje denarja v tehnološki razvoj ne […]

>>>

09.02.2022

Ključne besede: Plačila za ekosistemske storitve, kmetijsko-okoljski ukrep, rezultatska shema, skupinski bonus, ohranajnje biodiverzitete, izbirni eksperiment. Avtorji: prof. dr. Miroslav Verbič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; dr. Tanja Šumrada, Univerza v Ljubljana, Biotehniška fakulteta; dr. Anže Japelj, Gozdarski inštitut Slovenije; prof. dr. Emil Erjavec, Univerza v Ljubljani, Biotehniška fakulteta. Namen članka S pomočjo poskusa diskretne […]

>>>

09.02.2022

Ključne besede: CSR, trženje na podlagi odnosov, kakovost odnosov, predanost, družbeni vpliv, teorija deležnikov. Avtorji: dr. Gregor Pfajfar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; dr. Maja Zalaznik, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; dr. Aviv Shoham, University of Haifa, School of Management; mag. Agnieszka Małecka, University of Economics in Katowice. Namen članka Kljub obsežni literaturi na temo […]

>>>

02.02.2022

Ključne besede: Državljanska vojna, gospodarska rast in razvoj, sintetično-kontrolna metodologija, bivša Jugoslavija. Avtorji: Aleksandar Kešeljević, Rok Spruk; Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka Namen članka je oceniti dolgoročne makroekonomske stroške državljanske vojne v bivši Jugoslaviji z uporabo sintetično-kontrolne metodologije za bivše jugoslovanske republike v obdobju med leti 1950 in 2016. Ciljna javnost: Raziskovalci, obramboslovci, […]

>>>

30.11.2021

Ključne besede: Zunanje izvajanje, logistika, logistična podjetja, proizvodnja, Slovenija, anketa. Avtorji: Dr. BUDLER, Marko; Prof. JAKŠIČ, Marko; VILFAN Teja, mag. Namen članka Analizirati stanje na področju zunanjega izvajanja logistike v Sloveniji med večjimi proizvodnimi podjetji in izsledke primerjati oz. dopolniti s praksami na področju zunanjega izvajanja logistike v drugih državah. Ciljna javnost: Za srednja in […]

>>>

04.11.2021

Ključne besede: Izgorelost, zahteve dela, vzajemno zaupanje, tekmovalni pritisk, večnivojska analiza. Avtorji: Aldijana Bunjak, University of St Gallen; Matej Černe, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; Noemi Nagy, University of South Florida; Heike Bruch, University of St Gallen. Namen članka V članku smo raziskovali, ali previsoke zahteve dela vodijo v izgorelost ter kako lahko organizacije z […]

>>>

02.11.2021

Ključne besede: Z blagovno znamko povezani stereotipi, model vsebine stereotipov, toplina in kompetentnost, zaznana vrednost, nakupna namera. Avtorji: Gidaković, Petar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; Žabkar, Vesna, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; Szőcs, Ilona, Univerza na Dunaju; Diamantopoulos, Adamantios, Univerza na Dunaju; Florack, Arnd, Univerza na Dunaju; Egger, Martin, Univerza na Dunaju. Namen članka Namen […]

>>>