Bili smo na fANfARI- ker drugačno je privlačno!
11.05.2011
fANfARA, Študentska marketinška konferenca 2011 se je letos zgodila že četrtič. Glavni cilj konference je bil pridobivanje praktičnega znanja, ki ga študentje potrebujejo in si ga želijo, vendar jim ga teoretično orientirane fakultete ne ponudijo v želeni količini. fANfARA se seveda ni zgodila sama od sebe, ampak so se člani Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠS DMS) nanjo pripravljali skoraj tri mesece. Trud je bil poplačan – dogodka se je udeležilo okoli 180 marketinškega znanja željnih mladih, ki so z dogodka odhajali zadovoljnih obrazov.
Na celodnevnem neprofitnem dogodku so se zvrstila predavanja, okrogle mize in delavnice, katerih rdeča nit je bila: »Ker drugačno je privlačno!«. Predavali so strokovnjaki, ki žanjejo uspehe v marketinških vodah doma ali zunaj meja, so inovativni, postavljajo smernice in trende, so zmagovalci in prejemniki nagrad.
Prišli so iz Telekoma Slovenije, Pristopa, Pekarne Blatnik, Renaulta, Intre Lightinga, Simobila, Lune/TBWA…
Možgani so najpomembnejši spolni organ
Navdušil je Ivan Stanković, direktor najbolj kreativne agencije v Srbiji, Communis. Zanimanje poslušalcev je dobil na precej preprost način, s stavkom: možgani so najpomembnejši spolni organ. Razkril je dva kriterija za zaposlovanje ljudi v svoji agenciji – inteligenca in osebnost. Ljudi z negativno osebnostjo namreč ne moreš naučiti, kako biti dober, neinteligentne ljudi pa je tako ali tako težko česa naučiti.
Slon, Sadež in Ljubljanske mlekarne
Popolnoma nov pristop k sponzorstvu sta predstavila Tina Kumelj iz Ljubljanskih mlekarn in polovica dua Slon in Sadež, Jure Karas. Glavni namen inovativnega že skoraj drastičnega sponzorstva je bil približati podjetje, ki temelji na tradiciji, mladim. Pridih mladosti so Ljubljanske mlekarne vsekakor dobile, tudi prek umestitve imena v pesmi, kot je npr. Disko kmet. Na začetku so imeli pomisleke zaradi določenih neprimernih besed v besedilu pesmi, nato pa so problem rešili s cenzuriranimi besedili in se tako približali še otrokom. Menda velikim oboževalcem Slona in Sadeža. Akcija je bila s humornimi promocijskimi videi in novinarsko konferenco prek spleta vsekakor nekaj posebnega.
Družbeno ali družabno omrežje?
Marsikdo izmed nas ima občutek, da je o družbenih omrežjih slišal že veliko. Kljub temu je okrogla miza na to temo pokazala, da je še veliko prostora za razprave. Prvi kamen spotike je bil za goste (Matej Špehar, Jasna Suhadolc, Eva Vrtačič, Darja Počič in Matevž Klajnšek) že sam izraz social network – je bolj primeren prevod družbeno ali družabno omrežje? Nekako so se odločili za prvo možnost, nato pa debatirali o oglaševanju na Facebooku in Twitterju in ugotavljali, da se za pridružitev Facebooku odločajo vedno starejši ljudje.
Vedoželjni študentje so po celem dnevu vsrkavanja novega znanja izmenjevali vtise in se družili še zvečer na after partyju v Companerosu.
Več slik si lahko ogledate na fANfARINI spletni strani in Facebooku.