Postani manager prihodnosti 2011!
12.09.2011
Revija Manager v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani in svetovalnim podjetjem A. T. Kearney že tretje leto razpisuje natečaj Manager prihodnosti. Letos bo prvič temeljil na konkretnem primeru iz podjetja.
Sodelovanje na natečaju perspektivnim mladim kadrom z managerskimi ambicijami odpira vrata v poslovni svet. Daje jim priložnost, da se dokažejo, in jih spodbuja, da svoje znanje uporabijo čim bolj inovativno.
Predmet natečaja je poslovna ideja oziroma priprava poslovnega načrta na temo uporabe spleta in osebnih mobilnih naprav v trgovinah Mercator, ki jo je pripravil A. T. Kearney. Več o tem bo objavljeno 17. septembra na spletni strani www.finance.si/natecaj.
Štirje finalisti bodo svoje rešitve javno prestavili strokovni komisiji na slovesnosti, ki bo konec novembra na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Člani komisije, ki bo izbrala zmagovalca, bodo Žiga Debeljak, predsednik uprave Mercatorja, Branko Žibret, A. T. Kearney, Vita Cajnko Javornik, odgovorna urednica revije Manager, dr. Mateja Drnovšek, izredna profesorica na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, Dejan Turk, predsednik uprave Simobila, in Miha Žerko, predsednik uprave SRC.
Glavni kriteriji ocenjevanja bodo kreativnost in analitična izpeljava poslovnega načrta pa tudi njihova možnost uresničitve.
Najboljšo rešitev bo Mercator nagradil z 2000 evri. Finaliste čaka še več nagrad: poslovno izobraževanje na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, trimesečno delo pri projektu v svetovalni družbi A. T. Kearney in enoletna naročnina na revijo Manager. Udeleženci natečaja, ki se ne bodo uvrstili v finale, bodo prejeli polletno naročnino na revijo Manager.
Rok za prijavo na natečaj Manager prihodnosti 2011 je 17. oktober 2011, rok za oddajo poslovnega načrta pa 10. november 2011.