ALUMNI MARKEThink DOGODEK POLETJA – Unilever: Blagovne znamke pod žarometi
19.05.2015Alumni, efnews_napovedujemo

Rezervirajte si sredo, 10. junija ob 17.30, za največji Alumni MARKEThink dogodek poletja! Mineva eno leto od ustanovitve Alumni sekcije za trženje in izredno zanimivega lanskoletnega Alumni MARKEThink dogodka pomladi, zato za vas pripravljamo novo zgodbo Blagovnih znamk pod žarometi in najboljšo trženjsko zabavo poletja.
Z nami bo Péter Szabó, direktor podjetja Unilever za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino, ki nam bo postregel z neverjetno zgodbo svetovne korporacije Unilever in njihovih blagovnih znamk. Unilever ima v svojem portfelju več kot 400 blagovnih znamk, med najbolj znanimi in uspešnimi pa so Dove, Axe, Hellmann’s, Knorr, Rexona, Rama, Becel, Lipton ter Carte D’Or in Magnum sladoledi. Govorili bomo o globalnem razvoju in usmeritvi podjetja, njegovi vlogi v svetovnem merilu in o delovanju podjetja ter pomenu blagovnih znamk v lokalnem okolju. Po dogodku bo sledila trženjska zabava poletja na prostem, ko se bomo v sproščenih ritmih DJ-ja prepustili omami Alumni koktajlov in uživali v medsebojnem druženju.
Kdaj? V sredo, 10. junija 2015, z začetkom ob 17:30 uri
Kje? Plava dvorana, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Program dogodka:
- 17:30 – Zbiranje udeležencev ob spoznavanju blagovnih znamk podjetja Unilever
- 18:00 – Uvodni nagovori
- 18:10 – Unilever: Blagovne znamke pod žarometi
◊ Péter Szabó, direktor podjetja Unilever za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino - 19.10 – Q&A
- 19:30 – Zabava pod žarometi
*Dogodek bo potekal v angleškem jeziku.
Pohitite s prijavami, saj je število mest omejeno! Prijavite se lahko tukaj.
O Pétru Szabu, direktorju podjetja Unilever za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino
Péter Szabó je kariero v podjetju Unilever začel kot pripravnik. V Unilever Madžarska si je 14 let nabiral dragocena znanja in izkušnje na različnih področjih, kot so: marketinške inovacije, prodaja, brand management, marketing in tudi finance. Iz vodje prodaje in direktorja marketinga je pred dvema letoma napredoval na pozicijo direktorja za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino. Preselil se je v Zagreb, od koder uspešno vodi celotno poslovanje skupine Unilever Adria. O podjetju Unilever pravi, da je posebno podjetje, ki zaposlenim omogoča neskončne možnosti za rast, tako profesionalno kot tudi osebno.
O podjetju Unilever
Unilever ima v lasti več kot 400 blagovnih znamk v kategorijah hrane in pijače, kozmetike in detergentov po celem svetu. Nekatere izmed njihovih najbolj znanih blagovnih znamk so Knorr, Hellmann’s, Lipton, Rama, Algida, Dove, Rexona in Axe. 14 najmočnejših blagovnih znamk ustvari kar 1 milijardo EUR prometa, medtem ko je podjetje v letu 2014 ustvarilo prodajo v vrednosti 48,4 milijard EUR. Unilever izdelke, ki se prodajajo v 190 državah, dnevno koristi 2 milijardi porabnikov po svetu.
Poslanstvo podjetja Unilever je ustvarjati boljšo prihodnost za vse in pomagati ljudem pri doseganju boljšega počutja, videza in bolj polnega življenja. Leta 2010 je Unilever predstavil program trajnostnega razvoja, ki se osredotoča na zmanjševanje vplivov na okolje in se uporablja po vsej oskrbovalni verigi. Leta 1999 je Unilever je ustanovil podružnico v Sloveniji, ki je skupaj s podjetji na Madžarskem, Hrvaški, Bosni in Hercegovini del poslovne enote Madžarska – Adria. Direktor skupine Adria (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina) je Péter Szabó.
Pridite na dogodek, izvedite neverjetno zgodbo o uspehu in uživajte ob glasbi DJ-ja na najboljši trženjski zabavi poletja, ki se bo odvila v atriju Ekonomske fakultete!
Število mest na dogodku je omejeno! Prijavite se tukaj.
Fotografije in video posnetki narejeni na dogodku bodo objavljeni preko kanalov Ekonomske fakultete in naših poslovnih partnerjev.
Medijska sponzorja:
Related news
- Napoved EIT Food Hub Slovenija: Reši poslovni izziv »Challenge …12.11.2021
- Vabilo na znanstvenoraziskovalni seminar doc. dr. Andreja Srakarj…04.05.2021
- Alumni GURMAN: Martell Konjak & Cigare05.11.2018
- Alumni dogodek: »Potrebno je pogledati v neznano, v kaos«22.10.2018
- Alumni Ekonomske fakultete z ugodnostmi na PKP18.10.2018