EF » EFnet » Alumni » Z nevromarketingom do konkurenčne prednosti

Z nevromarketingom do konkurenčne prednosti

06.05.2019

Po krajšem premoru za člane Alumni Ekonomske fakultete pripravljamo vsebinsko srečanje, gostovanje mednarodno uveljavljenega strokovnjaka, dr. Nikolaosa Dimitriadisa, ki svoje delo posveča nevroznanosti, tako na področju vodenja kot marketinga. Na tokratnem predavanju nam bo predstavil vpogled v modernega potrošnika, na način, ki bo zanimiv tako za tiste, ki marketing poznamo zgolj kot eno poslovnih funkcij.

Dr. Nikolaos Dimitriadis je direktor in so-ustanovitelj podjetja Trizma Neuro d. o. o., ki je vodilno podjetje na področju nevroznanosti in kot certificiran nevromarketingar že več kot desetletje aplicira nevroznanost in vedenjsko znanost v vodenje, marketing, komunikacije ter izobraževanje. Pred časom je izdal knjigo “Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach”, pred meseci pa še “Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools”. Kot predavetelj, svetovalec in poslovni trener sodeluje s Centrom poslovne odličnosti Ekonomske fakultete, je predavatelj FELU MBA programa, znanje in izkušnje pa ves čas deli tako s podjetji v regiji kot globalno. Dr. Dimitriadis je strasten zagovornik možganom prijazne komunikacije, celostnega raziskovanja, stalne inovacije blagovnih znamk in k rezultatom usmerjene korporativne kulture.

Kdaj? četrtek, 23. maj 2019, ob 17. uri

Kje? Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Prijava: 

Zabeležite si datum, se vidimo!


Publish your comment: