Dobrodelnost za generacijo prihodnosti
18.12.2019EfNews
V sredo, 4. 12. 2019, smo bili priča enemu redkih dogodkov, ki je napolnil Veliko dvorano Ekonomske fakultete. Morda so za to krivi dobro znani gostje dogodka Generacija lajkov, generacija prihodnosti, pridih dobrodelnosti ali pa oboje.
Red. prof. dr. Metka Tekavčič, dekanja Ekonomske fakultete, je otvorila dogodek z besedami: »Na naši fakulteti deluje veliko društev in vedno znova sem prijetno presenečena, ko vidim, kako uspešne dogodke znate organizirati vi, generacija prihodnosti.« Povedala je, da je bila tudi sama v času študija v vodstvu mnogih organizacij Ekonomske fakultete.
Po začetnem nagovoru dekanje se je razvila zanimiva debata med znanimi slovenskimi influencerji. Beseda je seveda tekla o temi, ki jo je danes nemogoče spregledati. Splet, družbena omrežja, lajki, influencerji, online branding, promocija izdelkov preko influencerjev … Zanimivo je, da so se prav vsi gostje strinjali, da so lajki le stranski produkt njihovega dela, ki jim sicer daje potrditev, da so na pravi poti, nikakor pa niso glavni faktor.
Ob izpostavljenosti pridejo tudi negativni komentarji, pri čemer je Teja Jugovic (Cool Mamacita) povedala, da vsak komentar pusti objavljen in nanj tudi odgovori. Želi si izkoreniniti negativizem: »Ne veš, kdo je človek na drugi strani, ki piše … Jaz, ljudje okoli mene, moja družina. Oni vedo, kdo smo, kaj delamo, in to je pomembno.«
Publiko je zanimalo, od kod črpajo motivacijo, na kar je Žiga Lukša (Sailbrace) odgovoril: »Če delaš nekaj, kar res čutiš, potem je to dovolj velika motivacija. Če je tvoj namen denar ali slava, ki ju v zahodni kulturi tako opevamo, pa ne vem, če je to pravi recept.«
In seveda še milijon evrov vredno vprašanje: »Kaj je recept za uspeh?« Patricija Pangerič (fitnes trenerka) je na to vprašanje, ki ji ga je postavil gost iz publike, odgovorila: »Zelo težko je napisati recept po točkah. Če bi se to dalo, bi vsi, ki tukaj sedimo, imeli 200.000 sledilcev. Rekla bi tako, da res moraš verjeti vase, da si sposoben doseči, kar si si zamislil …« Nastja Kramer (Malinca) pa nam je zaupala, kako pomembno je imeti podporno okolje: »Moja izkušnja je, da tega nisem imela, in vidim, kako dobro je, da imaš nekoga, ki ti je blizu in te res podpira – ker si pač raketa potem.«
V drugem delu okrogle mize se je kot presenečenje pridružil še Urban Cvek in na praktičnem primeru ustanovitve podjetja Influee podprl teorijo ponudbe in povpraševanja.
Za udobje vseh udeleženih so poskrbeli ne le številni sponzorji, ampak tudi Kaja Grozina, ki je s svojim nastopom nasmejala občinstvo. S tem dogodkom je društvo MPM – mladi projektni managerji, katerega članica sem pred časom bila tudi sama, preseglo vsa pričakovanja. Že polna velika dvorana ni kar tako, zbrati več kot 1.500 € pa je zagotovo merilo uspešnosti, ki govori samo zase. Zbrana sredstva so namenili projektu Botrstvo in tako prispevali k izboljšanju kakovosti življenja generaciji prihodnosti.
Danica Tajčman, EFnews
Related news
- ConnectAI Talk: Onkraj tehnologij umetne inteligence29.09.2021
- Znanstveno-raziskovalni seminar Jan C. Fransoo13.09.2021
- Vabilo na znanstvenoraziskovalni seminar doc. dr. Andreja Srakarj…04.05.2021
- Predavanje gosta iz prakse pri predmetu Trženje v majhnih podjet…04.05.2021
- Marco Fabbri (University Pompeu Fabra & Barcelona GSE) The Do…14.04.2021