EF » EFnet » Novice » EMCB konferenca

EMCB konferenca

31.05.2022

Na Ekonomski fakulteti smo 30. do 31. maja 2022 organizirali konferenco EMCB (Emerging Markets Conference Board), na kateri smo pripravili tudi spletne okrogle mize s priznanimi profesorji s področja trženja. Tema pogovora so bila vloga in pogled različnih združenj na trženje in trženjsko raziskovanje na hitro rastočih trgih.

Odvile so se tri okrogle mize:

  • AMA (American Marketing Association): profesorji Dhruv Grewal, V. Kumar, Jagdish Sheth in David W. Stewart; pogovor je vodil prof. dr. Aric Rindfleisch.
  • AAA/EAA (American Academy of Advertising /European Advertising Academy): profesorji Jisu Huh (glavni urednik revije Journal of Advertising), Sara Rosengren (predsednica EAA), Sela Sar (predsednik AAA), Vesna Žabkar (vodja informacij/spletna skrbnica EAA); pogovor je vodil prof. dr. Charles R. “Ray” Taylor (glavni urednik revije International Journal of Advertising)
  • EMAC (European Marketing Academy): profesorji Tammo H.A. Bijmolt (predsednik), Elif Karaosmanoglu (podpredsednica) in John Cadogan; pogovor je vodila prof. dr. Maja Zalaznik.

 


Image gallery:

Publish your comment: