EF » EFnet » Novice » Dan odprtih vrat za prakso trženja

Dan odprtih vrat za prakso trženja

11.05.2007

Katedra za trženje Ekonomske fakultete dodiplomskim in podiplomskim študentom trženja letos že petič pripravila dan v okviru katerega uveljavljeni strokovnjaki iz trženjske prakse izpostavijo zanimive in trenutno aktualne trženjske teme.
Letošnje srečanje je potekalo v Lila dvorani na Ekonomski fakulteti.

V začetku sta nam Tanja Kavran in Anže Miklavc predstavila Društvo za marketing Slovenije in študentske sekcije, ki sta ga poimenovala kot »valilnico bodočih marketinških strokovnjakov«, ki nudi predstavlja bodočim tržnikom odskočno desko v svet marketinga. Sledila je predstavitev Katje Kerin iz Mercatorja, ki spregovorila o ustvarjanju dodane vrednosti na primeru blagovne znamke »5 na dan«, ki je bila v lanskem letu nagrajena s prestižno nagrado EFFIE za učinkovitost oglaševanja. Rudi Cipot je v svoji predstavitvi govoril o ključnih zavarovancih Zavarovalnice Triglav in procesu komuniciranja z njimi. Naslednja gostja je bila Jelena Milinkovič iz Droge Kolinske, ki nas je seznanila z njihovim najnovejšim projektom pomladitve blagovne znamke čajev 1001 cvet. Cilj njihovega projekta je vzpodbuditi pitje čaja v vsakem delu dneva in ob vsaki priložnosti. Sledila je predstavitev zgodbe o Kozmetiki Afrodita. »Ko me vprašajo kaj je moj hobi, jim rečem: kozmetika Afrodita. Ravno v tem se tudi skriva ključ do uspeha«, je ob koncu še dodala mati Kozmetike Afrodita, Danica Zorin Mijošek. Za konec pa sta se Zenel Batagelj in Rok Sunko iz Valicona v svoji predstavitvi spraševala ali gre pri slovenskih blagovnih na trgih bivše Jugoslavije za umiranje na obroke.

Kljub čudovitemu vremenu so zanimivi gostje v Lilo dvorano privabili najbolj navdušene študente trženja, zato vprašanjem iz publike kar ni bilo konca.

Če ste zamudili letošnji dan odprtih vrat za prakso trženja, se nam lahko pridružite naslednje leto!


Image gallery:

Publish your comment: