EF » EFnet » Gostovanja » Gostovanja pri predmetih Tržne poti, Marketing Channels in Principles of Marketing
Gostovanja pri predmetih Tržne poti, Marketing Channels in Principles of Marketing
07.11.2011
- V torek, 25. oktobra 2011 je pri predmetu Tržne poti popestrila predavanja mag. Majda Kuzma, vodja trženja v podjetju Barilla Adriatic. Študentom je predstavila razvoj tržnih poti za izdelke blagovne znamke Barilla na slovenskem trgu od 1995 do danes, dileme s katerimi se je podjetje soočalo v hitro spreminjajočih se tržnih razmerah in njihove rešitve. V živahni diskusiji, ki se je razvila po predavanju in ob pokušini Barilla piškotov, je predstavila tudi nekatere smernice razvoja podjetja.
- V sredo, 26. oktobra 2011 je gostoval pri predmetu Marketing Channels g. Aljaž Podlogar, komercialni direktor v podjetju Eta Kamnik. Študentom usmeritve Marketing in študentom na izmenjavi je predstavil slovensko podjetje Eta Kamnik, glavne skupine izdelkov in njihove tržne poti na slovenskem in na tujih trgih. Posebno pozornost študentov je pritegnila novost v okviru izdelčne skupine »Vse za rižoto« – QR koda, ki kupcu s pomočjo uporabe mobilnega telefona na prodajnem mestu omogoči pridobiti dodatne informacije o izdelku in njegovi uporabi. Študenti so predstavitvi prisluhnili z velikim zanimanjem, po predavanju pa odnesli domov tudi vzorce izdelkov.
- V petek, 28. oktobra je pri predmetu Principles of Marketing gostovala mag. Tjaša Pišljar, CSS Group Account Manager v slovenski podružnici podjetja The Nielsen Company. Na praktičnem primeru je študentom približala načine zbiranja podatkov in uporabo trženjskih informacij. Najprej je pozornost namenila Panelu maloprodaje, nato pa predstavila primer celovite trženjske informacije, ki jo podjetje za naročnike pripravi na podlagi različnih podatkovnih virov.

