EF » EFnet » Razno » EKOnomija na modnih pistah

EKOnomija na modnih pistah

11.05.2012

Moda ne zadeva samo oblačil, nakita, pričeske, kozmetike ter drugih podobnih proizvodov. Zavedati se je potrebno, da je modna industrija zelo velik proizvajalec izdelkov, ki lahko ob nepravilni izbiri, uporabi ali nepravilnem odlaganju povzročijo veliko škodo v okolju. Iz tega vidika je zelo pomembno, da se tudi potrošniki pričnejo zavedati te problematike in pričnejo razmišljati o bolj trajnostni potrošnji.

EKO moda, trženjski izziv

Spodbudna informacija o okoljski ozaveščenosti modnih oblikovalcev, posledično prenaša velik del odgovornosti tudi na same potrošnike. V času teženj po družbi trajnostnega razvoja je potrebno prilagoditi tudi navade potrošnikov k okoljsko odgovornim nakupom, tudi na področju kupovanja oblačil. Izziv za ekonomiste, tržnike in nenazadnje tudi modne oblikovalce, torej nastopi pri sami komunikaciji ozaveščenosti o»modnem recikliranju« . Njihov cilj je namreč najti pravi način, kako racionalno potrošnjo na področju mode, vpeljati tudi med same potrošnike in jih ozavestiti, da ta problem dejansko obstaja.

Podjetniška priložnost – 2nd Chance

»Idejo 2nd Chance sem povsem spontano začela razvijati že pred leti v obliki prodajnih dogodkov zaprtega tipa. Takrat takšen način nakupovanja pri nas sploh še ni bil poznan in nam ni bil blizu, tako sem naletela na kar nekaj ovir, ki so tipične za majhen trg kot je Ljubljana oz. Slovenija. To je bilo testno obdobje za kasnejši širši razvoj koncepta, na podlagi katerega sem dobila koristne povratne informacije in vpogled na percepcijo takšnega načina nakupovanja. Poslovna ideja je bila torej logično zaporedje dogodkov, saj so me nekako stranke same prisilile v naslednji korak. Trgovina je bila zgolj nadgradnja zgodbe, ki se še ni končala. Bi pa rekla, da je recikliranje v modi potrebno še nadgraditi s konceptom designa, ekonomije ter povečati njegovo priljubljenost. Tu smo šele na začetku,  veliko bo še potrebno vlagati v informiranje in ozaveščanje kupcev. Moja dodana vrednost je v tem, da najdem oblačila za pravo osebnost in pravo priložnost. Svetovanje je bistvenega pomena.« Marina Bučar, trgovina 2nd Chance

EKOfashion challenge

Z namenom spodbujanja družbene odgovornosti in ozaveščanja o tej tematiki, organizira podjetje 2nd Chance v sodelovanju s študentskim društvom Management Group, natečaj EKOfashion. Na tem natečaju se bodo med seboj lahko povezali študenti iz različnih področij študija in skupaj ustvarili kampanjo usmerjeno na področje recikliranja v modi. Iskali bodo kreativne rešitve na področju marketinga, grafičnega oblikovanja in modnega oblikovanja ter na zaključnem dogodku natečaja imeli priložnost spoznati predstavnike priznanih slovenskih podjetij, ki delajo na teh področjih.

Tanja Malovrh, EF News


Image gallery:

Publish your comment: