EF » EFnet » Novice » 3. modul akademije »Sustainable marketing a new paradigm of marketing«

3. modul akademije »Sustainable marketing a new paradigm of marketing«

17.10.2012

V petek, 12. oktobra 2012, je na Ekonomski fakulteti potekal tretji modul poslovne akademije “Sustainability Leadership and Inspiration”, na katerem je predaval Frank-Martin Belz iz Tehnične univerze v Münchenu, na temo »zelenega trženja«.  Na modulu smo predstavili novo trajnostno usmerjeno paradigmo trženja 21. stoletja s poudarkom na vključevanju načel trajnostnega razvoja tako v trženjske teorije kot v vsakodnevno odločanje trženjskih managerjev.

Modul smo ponovno popestrili z bio zajtrkom na katerem se je predstavila Lena Klinar, vodja turistične kmetije in diplomantka Ekonomske Fakultete ter članica Alumni kluba, z domačimi dobrotami, ki jih lahko poskusite v domačiji Gora pod Lipo. »Na podeželju se čas za trenutek ustavi. Ko človek zadiha sveži zrak, prisluhne melodiji narave in si privošči domače jedipristnega okusa, se zave, da je narava tista, ki s svojo lepoto daje življenju pravo kakovost,« je v svoji predstavitvi poudarila Lena Klinar.

Akademija “Sustainability Leadership and Inspiration” z vrhunsko mednarodno in domačo ekipo profesorjev in strokovnjakov celostno obravnava načine za implementacijo trajnostnega razvoja v podjetje. Udeleženci skozi praktične primere pridobijo veščine za uvajanje oz. nadgradnjo principov trajnostnega razvoja v njihovih podjetjih.

Udeleženci akademije se bodo v četrtek, 18.10.2012, srečali na četrtem modulu »Kako do trajnostno naravnanih procesov?” pod vodstvom profesorja Jaya Swaminathana iz Univerze v Severni Karolini, ZDA, ki bo govoril o načelih trajnostnega razvoja, ki vplivajo na področje inovacij v oskrbovalni verigi, spreminjajo načine delovanja ter ustvarjajo bolj učinkovite procese in produkte.

Oglejte si tudi fotografije s tretjega srečanja.


Image gallery:

Publish your comment: