»Revenue Management« na poslovni akademiji turizma
25.03.2013Alumni, Poslovno izobraževanje

Kako se učinkovito spopadati s trendi panoge in njenimi kupci v izrazito sezonsko občutljivi panogi, kot je turizem?
Od četrtka, 21. marca do 23. marca 2013 je na Ekonomski fakulteti že drugo leto potekala poslovna akademija turizma in hotelirstva. Modul »Revenue Management« je vodil Brendan May iz podjetja IDEAS, ki je vodilno svetovno podjetje za svetovanje in implemenacijo »Revenue Management« sistemov. Specialist in poznavalec turistično-hotelirske panoge na trgih jugo-vzhodne Evrope je z udeleženci delil uporabna, praktična znanja preko delavnice z modernimi metodami učenja in primerov najboljši praks hotelov s katerimi poslovno sodeluje.
Programska vodja akademije, doc.dr. Ljubica Kneževič Cvelbar je ob zaključku akademije poudarila, da je tovrstno znanje v regiji zelo aktualno, zato bomo v prihodnjem letu nadaljevali s sodelovanjem Centra poslovne odličnosti in podjetja IDEAS.
Related news
- Akademija vodenja 2022 – Učinkovit vodja, zadovoljni zaposleni10.01.2022
- Delavnica: Kreativnost in inovativnost skozi raznolikost in vklju…23.12.2021
- Denarna politika in banke: Izzivi bank in podjetij v letu 202205.11.2021
- Akademija vodenja 2021 – Kako postati dober in učinkovit vodja?13.09.2021
- Izobraževalni program »ConnectAI«: Umetna inteligenca v poslu 15.07.2021












