EF » EFnet » Novice » Uspešno zaključen 1. modul poslovne Akademije PREMOČ S PRODAJO

Uspešno zaključen 1. modul poslovne Akademije PREMOČ S PRODAJO

12.03.2013

V petek 8. in soboto 9. marca 2013, smo na Ekonomski fakulteti v Ljubljani uspešno zaključili prvi modul Akademije premoč s prodajo. Prvi modul akademije pod naslovom »Razvoj prodajnih možnosti«, smo otvorili z izjemno zanimivo okroglo mizo, na kateri smo gostili uspešna Slovenska podjetja, ki so predstavila prodajne koncepte in primere dobrih praks. Direktor Steklarne Hrastnik, gospod Andrej Božič nam je predstavil novi kozarec za viski, koktajl ali vodo, ki prevzema pomembno vlogo na  mednarodnih trgih. »Vse skupaj se je začelo pred več kot pol leta, ko je slovenska organizacija za izobraževanje in razvoj mladih iz socialno ogroženega okolja, S -project navezala stik s Steklarno Hrastnik in ji predlagala skupno sodelovanje v Londonu » je poudaril gospod Božič. Tako je nastal kozarec, ki se trži pod blagovno znamko Speak (govoriti) in predstavlja projekt socialnega podjetništva, saj del denarja od prodaje gre socialno ogroženim družinam.

Na okrogli mizi smo gostili tudi gospoda Dejana Šumaka iz podjetja Paradižnik d.o.o, ki nam je predstavil  ključ uspešnega preboja nove blagovne znamke na trg in razvoj odnosa s končnim potrošnikom v panogi, ki je po mnogih kriterijih vse prej kot privlačna. Direktor podjetja je tako poudaril, da uspeh podjetja temelji na ozaveščanju ključnih kupcev o kvalitetnem slovenskem paradižniku in celoviti zgodbi vzgoja sadik, ki je vse prej kot industrijska.

Dotaknili smo se tudi novega načina prodaje med proizvajalci, ponudniki in porabniki skozi sistem kuponov. Gospod Zoran Savin iz podjetja Kolektiva d.o.o  je predstavil novi koncept prodaje in poslovni model, s katerim  zavzema vodilni tržni delež na področju kuponske prodaje.

Poslovno izobraževanje smo nadaljevali z razvojem prodajnih možnosti  na ravni posameznika, ter podali ključne usmeritve pri razvoju prodajne ekipe.

V kolikor ste zamudili prvi modul se nam lahko pridružite 22. in 23. marca 2013, ko nadaljujemo z drugim modulom, ki razvija managerske sposobnosti posameznika za vodenje prodaje in razvoj h kupcu usmerjene organizacije.

Več o akademiji si lahko preberete TUKAJ!


Image gallery:

Publish your comment: