EF » EFnet » Novice » Poslovna akademija BSH »Strateška prodaja«

Poslovna akademija BSH »Strateška prodaja«

12.05.2014

Konec aprila 2014 so potekale predstavitve projektnih nalog Poslovne akademije »Strateška prodaja« za zaposlene v podjetju BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje s slovesno podelitvijo potrdil. Slovesnosti sta se poleg ostalih gostov udeležila tudi generalni direktor BSH g. Wolfram Pabst von Ohain in dekanja Ekonomske fakutete prof. dr. Metka Tekavčič. Programsko sta akademijo zasnovali in vodili prof. dr. Tanja Dmitrović in doc. dr. Melita Balas Rant z Ekonomske fakultete. Na akademiji, ki je potekala od septembra 2013, je sodelovalo 12 zaposlenih. Akademija, oblikovana v šest modulov, je vključevala različne teme, od akcijskega učenja (pod vodstvom prof. dr. Tanje Dmitrović), razvoja odnosa z B2B kupcem (mag. Primož Hvala) in poslovnega razmišljanja za strateški razvoj odnosa s kupcem (doc. dr. Nina Ponikvar, doc. dr. Mojca Marc), do podjetniškega inoviranja odnosa s kupcem (doc. dr. Jaka Lindič) ter motiviranje sebe in kupca (prof. dr. Matej Tušak). Akademija se bo zaključila septembra z modulom o globalnem delovanju in voditeljstvu, ki ga bo vodil prof. Ward Crawford z Univerze Exeter, Velika Britanija. Udeleženci so pohvalili vse dosedanje module, praktično naravnanost akademije ter predavatelje, ki so se nadvse potrudili, da bi udeležencem razširili in poglobili znanje o prodaji.


Publish your comment: