EF » EFnet » Alumni » DODANA VREDNOST KOT KLJUČ DO USPEHA: Kako ustvarjati razlikovalne prednosti na B2B trgu

DODANA VREDNOST KOT KLJUČ DO USPEHA: Kako ustvarjati razlikovalne prednosti na B2B trgu

16.09.2014

Po sproščenem poletju je sekcija Alumni MARKEThink za člane Alumni EF v sredo, 24. septembra 2014 organizirala predavanje, kjer smo gostili kar dva odlična gosta. Svoje bogate izkušnje in znanje s področja ustvarjanja vrednosti za porabnike na B2B trgu sta z nami delila priznani gostujoči profesor dr. Andreas Eggert (Univerza v Paderbornu, Nemčija) in izkušen »change manager« ter kreativec Massimo Makovac (Xaliopea).

Prvi del predavanja je bil osredotočen na vprašanje, kako lahko podjetja vzpostavijo razlikovalne prednosti za ohranitev konkurenčnih prednosti na globalnih medorganizacijskih trgih. Gostje predavanja so izvedeli, kateri so tisti ključni dejavniki, ki omogočijo razlikovanje ponudb podjetij med seboj. Drugi del predavanja pa je bil zelo praktično usmerjen, in sicer so gostje na primeru podjetij izvedeli, kako ustvarjati dodano vrednost za kupce na B2B trgu ter kako s soustvarjanjem vrednosti blagovne znamke kupca doseči pozicijo ključnega dobavitelja.

Več fotografij >>>

ANDREAS EGGERT
PROFESOR IN VODJA TRŽENJA NA UNIVERZI V PADERBORNU, NEMČIJA

Prof. dr. Andreas Eggert je poleg vodje oddelka za trženje na Univerzi v Paderbornu tudi strateški raziskovalni svetovalec na Univerzi Newcastle, VB, ter gostujoči profesor na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Profesor Eggert je v svetovnem merilu vrhunski strokovnjak na področju znanstvenih raziskav, ki se osredotočajo na vlogo in pomen vrednosti na medorganizacijskih trgih. Med drugim je objavil članke v vodilnih trženjskih publikacijah in prejel številne nagrade za svoje delo. Njegovo trenutno delo se osredotoča predvsem na storitve, ki so ključen vir ustvarjanja vrednosti tako na medorganizacijskih kot porabniških trgih.

 

MASSIMO MAKOVAC
USTANOVITELJ IN DIREKTOR PODJETJA XALIOPEA

B2B_Massimo_Makovace_BRV svoji dolgoletni poslovni praksi je vodil mednarodne razvojne projekte, preobrazbe blagovnih znamk in poslovnih področij različnih industrij ter soustvaril inovacijo leta 2013. Svoje B2B izkušnje je začel pridobivati kot vodja globalne nabave v Danfoss Trati, kjer je ob uspešni optimizaciji portfelja dobaviteljev kot kupec okusil razliko med dobavitelji, ki so uspeli soustvarjati posle in tistimi, ki so le ponujali storitev ali izdelke. Kasneje je ob vodenju kompleksne proizvodnje luksuznih plovil Shipman podjetja Seaway v sodelovanju z ekipo B2B partnerjev spoznal, kako le ti ključno soustvarijo vrednost blagovne znamke plovila. V času vodenja podjetja Atech elektronika je revitaliziral blagovno znamko Fumis, s katero je podjetje doseglo zavidljivo prepoznavnost v industriji in 100% rast prodaje 3 leta zapored. Zadnji dve leti pod blagovno znamko svojega podjetja Xaliopea združuje strokovnjake in vodi projekte v različnih panogah. Večinoma posluje na B2B trgu, kjer inovira in transformira produkte, storitve, poslovne modele in tržne pristope s ciljem učinkovitejšega prodora podjetij na mednarodni trg.


Image gallery:

Publish your comment: