EF » EFnet » Gostovanja » Gostja iz prakse pri predmetih Trženjsko raziskovanje/Marketing research

Gostja iz prakse pri predmetih Trženjsko raziskovanje/Marketing research

16.03.2017

Pri dodiplomskih predmetih Trženjsko raziskovanje/Marketing research (nosilka prof. dr. Barbara Čater) je v torek, 14. marca 2017, kot gostja iz prakse sodelovala ga. Mojca Klenovšek Podobnik, vodja kvalitativnih raziskav v podjetju Ipsos. Gostja je študentom predstavila osnovne značilnosti in metode kvalitativnega raziskovanja ter izpostavila, na kaj vse je treba paziti pri pripravi, izvedbi ter tudi analizi rezultatov, pridobljenih s kvalitativnimi raziskavami. Poudarila je glavne prednosti in omejitve kvalitativnega raziskovanja ter predstavila načine, kako nevtraliziramo glavne očitke kvalitativnemu raziskovanju. Študentom je tudi opisala, kako poteka delo kvalitativnega raziskovalca in izpostavila pomen empatije pri tej zvrsti raziskovanja.


Publish your comment: