Chopsticks Marketing: How to market to East Asian Consumers
09.01.2019Konfucijev inštitut - zgodilo se je

Na Ekonomski fakulteti smo na prvem dogodku v letu 2019 v okviru Konfucijevega inštituta gostili profesorja Kim Fam-a, ki prihaja iz School of Marketing and International Business na Victoria University of Wellington.
Profesor je strokovnjak za trženje azijskim potrošnikom. Pred odhodom v akademski svet je deloval v gospodarstvu posebej na področju prodaje in trženja, kjer je pridobil bogate izkušnje.
Predavanje z naslovom Chopsticks Marketing: How to market to East Asian Consumers je bilo zelo dobro obiskano, tako z vidika študentov kot tudi s strani gospodarstva. Profesor je poudaril kako ključno je poznavanje kulture posamezne azijske države, predavanje pa je zaokrožil s teorijo “Chopsticks Marketing”, kjer je poudaril tudi ostale komponente uspešnega trženja v Aziji. V kolikor si želite posnetek predavanja ogledati nas kontaktirajte na naslov: ciljubljana@ef.uni-lj.si
Related news
- Digitalizacija plačilnih sredstev inštrument za promocijo kitaj…28.05.2019
- Izpit HSK09.04.2019
- Praznovanje kitajskega novega leta v domu starejših občanov Fu…18.02.2019
- Podelitev nagrad fotografskega natečaja »Kitajska skozi moj obj…09.01.2019
- Spletni seminar Chinese Tourism Welcome20.11.2018