EF » EFnet » Novice » Business Hive 2019

Business Hive 2019

28.03.2019

Minuli konec tedna je na Ekonomski fakulteti podnevi in ponoči vrvelo kot v mravljišču. Vse predavalnice so zasedli udeleženci dogodka Business Hive 2019, ki so zagnano razvijali nove ideje in pristope k iskanju najboljših rešitev za štiri predstavljene izzive. Tekmovanje, tokrat že deveto zapovrstjo, se je pričelo v petek, 15. marca, zaključilo pa v nedeljo zvečer. Udeležence je najprej pozdravila dekanja dr. Metka Tekavčič, ki je ob tej priložnosti oznanila, da je Ekonomska fakulteta dosegla še en mejnik, kajti v angleščini se je preimenovala v School of Economics and Business. Pozdravna slovesnost se je nadaljevala v znamenju te spremembe, ob tem pa je Neža Mlakar povedala svojo zgodbo, kako je ustanovila La Popsi in kako je njen izdelek v akciji »Štartaj, Slovenija« postal najboljši izdelek leta 2018.

Letos so bili udeležencem predstavljeni primeri iz UniCredit Banke, Danfossa, Marand in Leka. Ekipa združenja Management Group je dogodek izjemno dobro organizirala, predvsem pa je predstavnike podjetij spodbujala, naj ponudijo resnično zahtevne izzive. Dogodek je vse tri dni potekal gladko in se zaključil z nekoliko utrujenimi, a zelo ponosnimi študenti. »Čeprav naša ekipa ni zmagala, sem se veliko naučil in sem hvaležen za to izkušnjo, pa tudi za priložnost, da sem lahko delal na primeru uspešnega podjetja iz resničnega življenja,« je povedal eden od udeležencev. Vsi sodelujoči so se izjemno dobro odrezali, saj so predstavnikom podjetij prikazali najrazličnejše analize, ideje in načrte ter pripravili govore, ki so sodnike navdušili tako s kreativnostjo kot strukturo.

Business Hive 2019 je 160 udeležencem ponudil čudovito izkušnjo, nato pa se zaključil s preobratom, ki je presenetil celo organizatorje. Tekmovanje se je zaključilo ne samo s štirimi zmagovalci, ampak kar s petimi, kajti UniCredit Banka je nagradila dve ekipi, ki sta si po njenem mnenju enakovredno zaslužili zmago. Luka Ilić, predsednik združenja Management Group, ki je svojo ekipo odlično vodil, je čestital vsem tekmovalcem, se zahvalil glavni organizatorki Niki Ličen in se razveselil, kako dobro se tekmovanje razvija, odkar je bil pred nekaj leti tudi sam eden od udeležencev. Letošnja organizacija je pokazala, da je dogodek Business Hive že stalnica in bo študentom še naprej ponujal čudovito priložnost, da uporabijo vse svoje znanje, veščine, vztrajnost in ustvarjalnost. »Business Hive je kot olimpijske igre – ni pomembno samo zmagati, kajti že sodelovanje samo po sebi je zmaga,« je zaključil dr. Marko Pahor.

Katja Mencigar, EFnews


Image gallery:

Publish your comment: