EF » EFnet » Gostovanja » Pri predmetu Analiza za trženjsko odločanje predaval Blaž Regina iz spletne agencije Spletnik

Pri predmetu Analiza za trženjsko odločanje predaval Blaž Regina iz spletne agencije Spletnik

08.03.2019

Pri predmetu Analiza za trženjsko odločanje v 2. letniku podiplomskega študija – smer Trženje, ki ga izvaja prof. dr. Vesna Žabkar, je decembra 2018 predaval gost iz prakse Blaž Regina, specialist za strategijo spletnega nastopa iz spletne agencije Spletnik. V predstavitvi z naslovom »Uporaba analitike v digitalnem trženju« je predstavil načine zakupa ključnih besed v iskalniku Google, uporabo trendov iskanja, vpogled v potrebne investicije v zakup ključnih besed in spremljanjem donosa na investicijo v oglaševanje prek iskalnikov.

Študenti so z zanimanjem spremljali predstavitev na praktičnih primerih in gostu zastavili vrsto vprašanj.  Orodja s področja digitalnega trženja in oglaševanja so dobrodošla v naboru orodij, ki jih bodoči tržniki potrebujejo za uspešno vključitev v trženjsko prakso. V nadaljevanju predmeta so študenti uporabili pridobljeno znanje z analizo primera zakupa ključnih besed in oblikovanjem priporočil za izboljšanje nastopa na iskalnikih.


Publish your comment: