EF » EFnet » Gostovanja » Gostje pri predmetu Management blagovnih znamk

Gostje pri predmetu Management blagovnih znamk

12.04.2019

V sklopu predmeta Management blagovnih znamk, katerega nosilka je prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier, smo gostili zanimive goste iz prakse.

V petek, 15. april 2018, sta se nam pridružila ga. Maja in g. Anže Voje iz podjetja OriginTrail in podrobneje predstavila pomen spletnih skupnosti pri soustvarjanju njihove blagovne znamke. Poudarila sta, da je potrebno biti s člani skupnosti v nenehnem stiku, pri čemer je potrebno poleg strokovnosti v sodelovanju biti tudi avtentičen in predvsem človeški.

V sredo, 27. marca 2019, je vodja blagovne znamke v podjetju Skaza, ga. Barabara Kovač izpostavila sistematična prizadevanja podjetja pri izgradnji lastne blagovne znamke. Velik poudarek se je navezoval na nove, digitalne pristope ter pomen vplivnežev pri komuniciranju in prodaji izdelkov iz plastike, ki delujejo na zelo konkurenčnem področju. Zato je za podjetje izjemnega pomena njihova ekološka usmeritev, ki z iskanjem in proizvodnjo inovativnih izdelkov iz ekoloških materialov ustvarja konkurenčno prednost na sicer zasičenem in zrelem trgu.

Kot zadnje goste pa smo v sredo, 3. aprila 2019, gostili g. Jurija Žureja, g. Jerneja Janežiča in g. Simona Žalca iz podjetja Atlantic Grupa. V zelo razgibani in živahni predstavitvi so osvetlili trženjske pristope k izgradnji blagovnih znamk Cockta, Donat in Argeta. Tudi njihova predstavitev je izpostavljala na pomen spletnih pristopov in vsebinskega trženja pri trženju blagovnih znamk v konkurenčnem pristopu, hkrati pa opozarjala na nujnost merjenja zastavljenih trženjskih ciljev s smiselnimi metrikami. V vseh diskusijah je bilo čutiti navdušenost s strani študentov, saj so gostje z aktualnimi primeri lepo dopolnili vsebino predmeta Management blagovnih znamk. Gostom se za njihovo sodelovanje najlepše zahvaljujemo.


Publish your comment: