EF » EFnet » Novice » Poslovna konferenca Portorož: kako so se v WeWorku odzvali na korono

Poslovna konferenca Portorož: kako so se v WeWorku odzvali na korono

13.11.2020

Avtorica članka: Špela Mikuš
 

Kako se podjetje, ki se ukvarja z oddajanjem pisarniških prostorov, prilagodi novi realnosti in delu od doma? »Delo od doma za nas ni prihodnost, za rast produktivnosti potrebujemo zaposlene v pisarnah. Kako spet varno spraviti ljudi tja, je bil eden od izzivov, ko se je po lockdownu gospodarstvo začelo odpirati,« je na tokrat virtualni Poslovni konferenci Portorož, ki jo organizirata ljubljanska Ekonomska fakulteta in Poslovna akademija Časnika Finance, povedala Lily Yang iz kitajske izpostave podjetja WeWork

Predstavila je nekaj izkušenj, kako so se v podjetju odzvali na koronavirus: 20. januarja so nakupili maske in vsem zaposlenim omogočili dnevne zdravstvene preglede. Teden dni pozneje so vsem zaposlenim in njihovim družinam prek spleta zagotovili zdravstveno svetovanje. Nato so dodali navodila, kako skrbeti za preprečitev okužb, kdaj in pod katerimi pogoji lahko vstopajo v skupnost WeWorka … »Naučili smo se, da ne glede na težavnost položaja vemo, da ga bomo lahko premagali,« je povedala Yangova.

»Delo od doma ne more biti dolgoročna rešitev«

Za podjetje, katerega glavna dejavnost je oddaja pisarniških prostorov, čedalje več dela od doma ne pomeni najsvetlejše prihodnosti. Vendar pa Yangova meni, da to ne more biti dolgoročna, večna rešitev. »Tako delo v podjetje vpeljemo zato, da minimiziramo tveganje za zdravje zaposlenih. A ti morajo še vedno na zrak, gredo v trgovino, po hrano … Življenje se zaradi dela od doma ne ustavi. Zato menim, da to ne more biti dolgoročna rešitev. Morda za dan, dva na teden, ne pa za vse dni.«

Epidemija koronavirusa je bila vseeno budnica za kitajsko podružnico. Kot je dejala Yangova v pogovoru z prof. dr. Miho Škerlavajem z ljubljanske Ekonomske fakultete, jim je izkušnja s korono pomagala ugotoviti, ali so kot podjetje sploh primerni za trg, poleg tega pa so dodali še nekatere produkte, storitve in se tako približali ljudem.

Foto: Jernej Lasič

Publish your comment: