Razvoj in aplikacija identitetnega modela znamke države: Primer Slovenije
11.02.2014EF raziskave
Ključne besede:
blagovna znamka;država;
identiteta;
interesne skupine;
I feel Slovenia;
Kratek opis:
V prispevku osvetljujemo koncept identitete znamke države, v okviru t.i. notranjega pogleda na znamko države. Ker dosedanje raziskave ne ponujajo enotno sprejetega modela za razvoj identitete znamke države, v članku predlagamo novi model, ki ima svoje korenine v trženjski, turistični in sociološki teoriji. Model apliciramo pri razvoju znamke I feel Sovenia, ki predstavlja prvi sistematični pristop razvoja znamke Slovenije. Pri njenem razvoju smo uporabili holistični pristop, saj smo k oblikovanju povabili vse ključne interesne skupine, ki znamko države soustvarjajo in živijo. Tovrsten pristop ima mnoge prednosti v primerjavi s predhodnimi nekoordiniranimi poskusi razvoja in trženja znamke države.
KONEČNIK RUZZIER, Maja, DE CHERNATONY, L (2013). Developing and applying a place brand identity model : the case of Slovenia. Journal of business research. 66(1), 45-52. JCR 2011 IF: 1.872, SSE, business; 33/112; ABS 3
Članek lahko v celoti preberete na tej povezavi.
Related news
- Preučevanje vpliva memetičnih dvojnikov na viralnost memov in p…13.11.2024
- Neprofitni športni klubi v (post)tranzicijski Evropi: trajnostna…04.11.2024
- Vrzel v raziskavah sprejemanja tehnologije: poziv k vključevanju…24.10.2024
- Besedilna analiza poročanja podjetij o trajnostnosti in ESG ocen…24.10.2024
- Priložnostni cinizem ali ujetost? Raziskovanje odzivov prekarnih…24.10.2024