EF » EFnet » Alumni » INTERVJU: Mihaela Leskovec: »Sodobni potrošnik je zelo zahteven, zna iskati in pridobivati informacije«

INTERVJU: Mihaela Leskovec: »Sodobni potrošnik je zelo zahteven, zna iskati in pridobivati informacije«

21.04.2015,

Mihaela Leskovec je članica Upravnega odbora Alumnija Ekonomske fakultete. Magistra ekonomskih znanosti in skrbnica blagovnih znamk v podjetju TSmedia se največ ukvarja s trženjskim komuniciranjem blagovnih znamk Planet Siol.net in Najdi.si. V času njenega skrbništva sta bili blagovni znamki večkrat nagrajeni, osebno pa je sogovornica nagrajenka razpisa PR novinec. Poleg ljubezni do glasbe je Mihaela Leskovec ljubiteljica »vsega digitalnega«.

1. Na karierni poti ste si nabrali že mnogo izkušenj s področja trženja. Zadnja 3 leta delujete kot skrbnica blagovnih znamk v podjetju TSmedia, kjer zdaj skrbite za komuniciranje blagovne znamke Planet Siol.net. Kaj je recept za uspešno uveljavitev blagovne znamke na slovenskem trgu, še posebej na medijskem področju?

Dobre blagovne znamke ni mogoče ustvariti čez noč, gradi se z leti, z vsebino, uporabniško izkušnjo, z drugačnostjo in  s kakovostjo. Pri medijih je pomembno, da znajo ponuditi vsebino, ki jo želiš prebirati, imajo drugačne vsebine, pristop do bralcev, ki ti je všeč. Če z vsebinami ali s poročanjem ne boš zadovoljen, se na medij ne boš vračal vsak dan. Na mediju Planet Siol.net, ki ga mesečno obišče 600 tisoč različnih uporabnikov na spletu, želimo spodbujati pozitivne vrednote, dobre zgodbe, ponujati drugačne vsebine, na družabnih omrežjih spodbujamo osebni pristop do bralcev, z bralci pa želimo biti povsod, ne le na spletu, mobilnih napravah, ampak tudi v trgovskih centrih, na železniških postajah in na poštah. Sodobni bralci želijo hitre, kakovostne in kredibilne informacije, pri njih štejejo dobre zgodbe in to, da zna medij najti bralca prav povsod.

2. Sodobni potrošnik je zasipan s številnimi informacijami, med katerimi na dnevni ravni sprejema številne odločitve za nakup izdelka oz. rabe storitev. Kakšni so po vašem mnenju trendi in pričakovanja sodobnega potrošnika, ki prispevajo k uspehu blagovne znamke?

Sodobni potrošnik je zelo zahteven, zna iskati in pridobivati informacije. Želi popolno zadovoljitev svojih želja in potreb. Želi, da izdelek ali storitev najde pot do njega, pa naj bo to v trgovini, na dogodkih ali na družabnih omrežjih. Nekateri prisegajo na ceno, drugi na kakovost, tretji na slovensko poreklo, z različnimi orodji trženjskega komuniciranja pa lahko zajamemo vse. Dobra blagovna znamka ima dobro zgodbo in zna navdihovati. K dolgoročnemu uspehu pa prispevajo zaupanje, identifikacija z blagovno znamko, kakovost in predanost na strani podjetij. In  seveda – kanček sreče.

3. Po izsledkih zadnje raziskave »Trusted Brand 2015«, ki meri globalno in lokalno zaupanje Slovencev v domače in tuje blagovne znamke, je mogoče najti več slovenskih, kot so Gorenje, Telekom Slovenije, Petrol, Dormeo, Jupol  itn. Je mogoče reči, da ostaja slovenski potrošnik zvest domači blagovni znamki?

Vedno je več dejavnikov, ki vplivajo na zvestobo. Pri nekaterih izdelkih in storitvah smo bolj zvesti domačim blagovnim znamkam, lahko iz navade (npr. izjemno redko menjamo banke) ali iz zaupanja, ki ga je zgradila blagovna znamka, ali zaradi kakovosti. Spet pri drugih, npr. prehrambnih izdelkih, so potrošniki manj zvesti, menjujejo proizvajalca glede na najrazličnejše akcije. Zase lahko rečem, da sem zvesta slovenskim blagovnim znamkam, ki so me prepričale predvsem s kakovostjo, z odlično uporabniško izkušnjo, dodano vrednostjo in izjemnim odnosom do potrošnika. Vedno pa moramo biti odprti, da preizkusimo kaj novega.

4. Z 2. marcem 2015 ste postali članica Sveta Alumnija EF. Kakšen bo vaš prispevek k uspešnemu izvrševanju začrtanih načrtov za mandatno obdobje 2015–2017?

Alumni EF sestavlja  skupnost, ki zajema 9.000 diplomantov. Želim si, da bi v tem obdobju znali še bolj izkoristiti  potencial te skupnosti za učinkovito prenašanje znanj, izkušenj, za nova poznanstva. Imamo že kar nekaj strokovnih Alumni sekcij, želim si še novih, ki bi povezovale tiste, ki jih zanimajo finance, podjetništvo, računovodstvo. Zavzemala se bom za nove uporabne vsebine in praktične dogodke, za mentorski program, za cenovne ugodnosti za člane in – zakaj si kolegi ne bi med seboj pomagali, ko iščemo nove kadre? V taki bazi lahko prav vsak, ki išče odličnega sodelavca, najde dober kader ali pa novega poslovnega partnerja. Vedno so možnosti za izboljšave in nove poti, za nova znanja in povezovanja, ki jih Alumni lahko omogoči.

5. Kaj bi svetovali bodočim tržnikom in na splošno mladim pri ustvarjanju njihove karierne poti?

Zavedajte se, da je trg dela neizprosen in morate sami najti svoje priložnosti. Če jih boste iskali, bodo priložnosti našle tudi vas. Vsem priporočam iskanje najrazličnejših delovnih priložnosti že med študijem, saj boste z različnimi delovnimi izkušnjami delodajalcem pokazali, da želite in znate delati različne stvari, dobri delodajalci pa bodo znali dobre kadre tudi nagraditi. Vključitev v študentska društva, npr. v  Študentsko sekcijo Društva za marketing, Študentsko sekcijo Slovenskega društva za odnose z javnostmi, Management group, omogoča pridobitev novih znanj, izkušenj in poznanstev, z aktivnim sodelovanjem v društvih pa je omogočena izpopolnitev organizacijskih in drugih veščin. Konference in strokovni dogodki so odlična naložba v prihodnost, za študente so kotizacije še posebej ugodne.

Neprecenljiva izkušnja je zagotovo tudi študij v tujini. Med študijem si lahko prav vsak naredi zelo dobro popotnico za življenje, za nadaljnji osebnostni in karierni razvoj, zato izkoristite ta leta. Različna študentska dela, vključitev v društva in strokovni dogodki res obogatijo življenjepis, omogočajo, da teorijo s fakultete nadgradite v praksi in zaradi tega boste znali na iste stvari gledati z različnih zornih kotov, kar je velika prednost. In še to – vedno verjemite vase in v svoje sposobnosti. In če vam kdaj ne uspe – poskusite znova in znova.

Jana Drolc, EFnews

efnewskvadrat


Related news

Publish your comment: