Izboljšanje statističnega izobraževanja z vključitvijo kvalitativnega raziskovanja
07.01.2016EF raziskave

Ključne besede:
statistično izobraževanje,
kvalitativno raziskovanje,
motivacija študentov,
prenos spretnosti in veščin
Avtorji:
Irena Ograjenšek, Ekonomska fakulteta v Ljubljani & Iddo Gal, Univerza v Haifi
Namen članka:
V članku osvetlimo vlogo in pomen kvalitativnega raziskovanja v procesih statističnega izobraževanja tako z vidika motivacije kot tudi z vidika prenosa pridobljenih spretnosti in veščin iz teorije v (poslovno) prakso.
Ciljna javnost:
Pedagogi, raziskovalci in uporabniki statistike iz poslovne javnosti.
Kratek povzetek objave:
Predmet raziskave:
V članku predstavimo razmislek v ozadju predloga za vključitev kvalitativnih elementov v statistični kurikulum, raziščemo obstoječe povezave med kvalitativnim in kvantitativnim raziskovanjem v izobraževalnem procesu, identificiramo izzive praktične implementacije predlaganega pristopa ter diskutiramo tako njegove prednosti kot tudi omejitve.
Glavne ugotovitve:
Statistično izobraževanje je mogoče z vključitvijo kvalitativnega raziskovanja pomembno izboljšati.
Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management:
Z vključitvijo kvalitativnega raziskovanja v statistično izobraževanje bodo podjetja pridobila statistično bistveno bolj pismene kadre, kar je v dobi masivnih podatkov (angl. big data) izjemnega pomena.
Revija objave:
International Statistical Review, ISSN 0306-7734, DOI: 10.1111/insr.12158
Rangiranje:
JCR 2014 IF: 1.2; SE; Statistics & Probability ; 41/122(2); AJG 2015: 3 SNIP 2014 IF: 1.847; SSE; 1804 – Statistics, Probability and Uncertainty ; 11/90(1)
Celotni članek lahko preberete na tej povezavi.
Hkrati s člankom so izšli štirje diskusijski prispevki, ki delo avtorjev osvetljujejo z različnih vidikov. Pripravili so jih štirje eminentni profesorji statistike: Chris J. Wild z Univerze v Aucklandu, Jock MacKay z Univerze Waterloo, Xiao-Li Meng s harvardske univerze in Nicholas Jon Horton z Amherst College-a. Diskusijo zaokrožuje in v tematsko celoto poveže zaključna razprava avtorjev diskutiranega članka z naslovom Rejoinder: More on Enhancing Statistics Education with Qualitative Ideas. V nadaljevanju najdete povezave na diskusijske prispevke in zaključno razpravo.
Related news
- Deljenje z množicami: bibliometrična analiza uporabe čustev v …12.03.2025
- Relevantnost ESG tveganj v kreditnem tveganju razvojnih bank06.03.2025
- Razkrivanje moči konstruktivistične pedagogike v podjetniškem …17.02.2025
- Pot do uspeha: okvir za vključevanje oblikovalskega razmišljanj…17.02.2025
- Analiza tvorbe podjetniških namer pri zgodnjih mladostnikih11.02.2025