EF » EFnet » EF raziskave » Izboljšanje statističnega izobraževanja z vključitvijo kvalitativnega raziskovanja

Izboljšanje statističnega izobraževanja z vključitvijo kvalitativnega raziskovanja

07.01.2016

Ključne besede:

statistično izobraževanje,
kvalitativno raziskovanje,
motivacija študentov,
prenos spretnosti in veščin

Avtorji:

Irena Ograjenšek, Ekonomska fakulteta v Ljubljani & Iddo Gal, Univerza v Haifi

Namen članka: 

V članku osvetlimo vlogo in pomen kvalitativnega raziskovanja v procesih statističnega izobraževanja tako z vidika motivacije kot tudi z vidika prenosa pridobljenih spretnosti in veščin iz teorije v (poslovno) prakso.

Ciljna javnost:

Pedagogi, raziskovalci in uporabniki statistike iz poslovne javnosti.

Kratek povzetek objave:

Predmet raziskave:
V članku predstavimo razmislek v ozadju predloga za vključitev kvalitativnih elementov v statistični kurikulum, raziščemo obstoječe povezave med kvalitativnim in kvantitativnim raziskovanjem v izobraževalnem procesu, identificiramo izzive praktične implementacije predlaganega pristopa ter diskutiramo tako njegove prednosti kot tudi omejitve.

Glavne ugotovitve:
Statistično izobraževanje je mogoče z vključitvijo kvalitativnega raziskovanja pomembno izboljšati.

Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management: 

Z vključitvijo kvalitativnega raziskovanja v statistično izobraževanje bodo podjetja pridobila statistično bistveno bolj pismene kadre, kar je v dobi masivnih podatkov (angl. big data) izjemnega pomena.

Revija objave:

International Statistical Review, ISSN 0306-7734, DOI: 10.1111/insr.12158

Rangiranje:

JCR 2014 IF: 1.2; SE; Statistics & Probability ; 41/122(2); AJG 2015: 3 SNIP 2014 IF: 1.847; SSE; 1804 – Statistics, Probability and Uncertainty ; 11/90(1)

Celotni članek lahko preberete na tej povezavi.

Hkrati s člankom so izšli štirje diskusijski prispevki, ki delo avtorjev osvetljujejo z različnih vidikov. Pripravili so jih štirje eminentni profesorji statistike: Chris J. Wild z Univerze v Aucklandu, Jock MacKay z Univerze Waterloo, Xiao-Li Meng s harvardske univerze in Nicholas Jon Horton z Amherst College-a. Diskusijo zaokrožuje in v tematsko celoto poveže zaključna razprava avtorjev diskutiranega članka z naslovom Rejoinder: More on Enhancing Statistics Education with Qualitative Ideas. V nadaljevanju najdete povezave na diskusijske prispevke in zaključno razpravo.

Diskusijski prispevek 1

Diskusijski prispevek 2

Diskusijski prispevek 3

Diskusijski prispevek 4

Zaključna razprava


Related news

Publish your comment: