Uporaba tekstovnega rudarjenja v turizmu: Primer Hrvaške
11.03.2016EF raziskave

Avtorji:
Uroš Godnov, Fakulteta za management, UP,
Tjaša Redek, Ekonomska fakulteta, UL
Namen članka:
Članek prikaže uporabo različnih metod tekstovnega rudarjenja na primeru uporabniških številskih in tekstovnih ocen posameznih turističnih ponudnikov. Članek prikaže osnovne metodološke prijeme in izpostavi, katere uporabne informacije lahko različni uporabniki pridobijo s pomočjo izbrane analize.
Ciljna javnost:
Raziskovalci z različnih področij, turistični ponudniki,službe za trženje v večjih podjetjih.
Revija objave:
Celotni članek lahko preberete na tej povezavi.
Related news
- Deljenje z množicami: bibliometrična analiza uporabe čustev v …12.03.2025
- Relevantnost ESG tveganj v kreditnem tveganju razvojnih bank06.03.2025
- Razkrivanje moči konstruktivistične pedagogike v podjetniškem …17.02.2025
- Pot do uspeha: okvir za vključevanje oblikovalskega razmišljanj…17.02.2025
- Analiza tvorbe podjetniških namer pri zgodnjih mladostnikih11.02.2025