Podjetniška odprtost: Razvoj koncepta in validacija mere
20.01.2017EF raziskave

Ključne besede:
Podjetniška odprtost,
osebnost,
razvoj koncepta,
medkulturna raziskava.
Avtorji:
- Dr. Alenka Slavec, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta,
- Dr. Mateja Drnovšek, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta,
- Dr. Robert D. Hisrich, Kent State University
Glavne ugotovitve:
Podjetniška odprtost pomaga podjetnikom pri uspešnejšem podjetniškem udejstvovanju. Podjetniško odprtost je smiselno spodbujati že pri mladostnikih, ki kasneje postanejo podjetniki.
Uporabna vrednost za podjetja, priporočila za management:
Razultate raziskave lahko podjetniki uporabijo v svoj prid, saj je delo na gradnji podjetniške odprtosti mogoče in jih spodbuja k učenju, sprejemanju povratnih informacij in iskanju novosti. Novonastala podjetja naj ugotovijo, ali imajo v podjetniškem timu tudi ljudi z izraženo podjetniško odprtostjo, saj so taki ljudje pomemben del uspešnega tima. Poslovni inkubatorji bodo z merjenjem podjetniške odprtosti pri inkubiranih podjetnikih lažje razumeli, kakšno podporo le-ti potrebujejo.
Revija objave:
Rangiranje:
JCR 2015 IF:1.437; SSE; management ; 85/192(2); AJG 2015: 2SNIP 2015 IF:1.382; SSE; Strategy and Management ; 63/312(1)
Celoten članek lahko preberete na tej povezavi.
Related news
- Deljenje z množicami: bibliometrična analiza uporabe čustev v …12.03.2025
- Relevantnost ESG tveganj v kreditnem tveganju razvojnih bank06.03.2025
- Razkrivanje moči konstruktivistične pedagogike v podjetniškem …17.02.2025
- Pot do uspeha: okvir za vključevanje oblikovalskega razmišljanj…17.02.2025
- Analiza tvorbe podjetniških namer pri zgodnjih mladostnikih11.02.2025