EF » EFnet » Arhiv: CERŠ

CERŠ

08.04.2010

V sredo, 7. aprila 2010 je v organizaciji CERŠ-a potekala predstavitev zaposlitvenih možnosti v podjetju Deloitte d.o.o. Deloitte Slovenija je svetovalno-revizijsko podjetje z več kot 60 sodelavci, ki so razdeljeni na več oddelkov: Revizija, Finančno svetovanje, Poslovno svetovanje in Davčne storitve. Deloitte Slovenija je del ene od štirih največjih globalnih družb za storitve revizije in […]

>>>

01.04.2010

V organizaciji CERŠ-a je v sredo, 31. marca 2010 potekala predstavitev zaposlitvenih možnosti v podjetju PricewaterhouseCoopers. V navedenem podjetju v letošnjem letu načrtujejo zaposlovanje novih sodelavcev v reviziji in davčnem oddelku. PwC je globalna mreža povezanih podjetij, ki ponujajo revizijske, davčne in svetovalne storitve, prilagojene potrebam različnih panog. Več kot 163.000 ljudi v 151 državah […]

>>>

17.03.2010

V organizaciji CERŠ-a je dne 16.03.2010 na Ekonomski fakulteti potekala predstavitev zaposlitvenih možnosti v podjetju Bisnode d.o.o. iz Ljubljane. Bisnode, družba za medije ter poslovne in bonitetne informacije, je vodilni ponudnik poslovnih informacij v slovenskem gospodarskem prostoru. Je del mednarodne skupine Bisnode AB, največjega evropskega ponudnika poslovnih in bonitetnih informacij s sedežem v Stockholmu. Bisnode […]

>>>

09.03.2010

Spoštovani študenti Ekonomske fakultete, Prof. dr. Aleš Groznik v sklopu programa Poslovna logistika za vse študente(ne glede na smer ali način študija) Ekonomske fakultete v sodelovanju z družbo BTC razpisuje nagradno igro Vitka Logistika. Namen nagradne igre je spoznati pojem vitke logistike preko študije primera. Cilj naloge je optimizirati blago v danem skladišču z najmanjšimi […]

>>>

23.02.2010, ,

Državni študentski debatni turnir 2010 bo potekal od petka, 26. marca 2010, do sobote, 27. marca 2010, na Fakulteti za upravo, Gosarjeva 5, Ljubljana. Splošno o turnirju • Turnir bo potekal v slovenskem jeziku. Govori bodo 7 minutni. • Turnir se bo odvijal v britanskem parlamentarnem debatnem formatu (BP). • Participacije na znaša 10 eurov […]

>>>

16.02.2010, ,

Ljubljanski univerzitetni inkubator tudi letos nagrajuje najbolj izvirne pristope poročanja o inovativnosti! Tekmovanje za naj študentski prispevek o inovativnosti, ki ga organizira LUI v okviru InCo gibanja, je priložnost za ustvarjalne, ki jim pisanje ali komuniciranje z novimi mediji ni tuje. Vsebina prispevkov se naj nanaša na inovativnost oz. nove zadeve, kot so inovativni produkti, […]

>>>

11.02.2010, , ,

Center ŠPIK pripravlja že tretji dogodek, ki bo potekal 23. februarja 2010 ob 18.00 uri, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, Kardeljeva ploščad 17. Podjetniški duh je že v zagonu… nove poslovne ideje postajajo izziv, želja po znanju, izkušnjah in predstavljanju poslovnih priložnosti, pa vse večja. Na dogodku se boste lahko postavili v vlogo profesionalnih ocenjevalcev […]

>>>

01.02.2010, ,

Peak Time je mednarodno poslovno študentsko tekmovanje dodiplomskih študentov najboljših svetovnih univerz. Letos poteka že enajstič. V timu štirih študentov se preko spleta rešuje dani simulacijski poslovni primer (CESIM) ter razne študijske primere, ocenjena pa je tudi kreativnost prijavnega paketa. V veliki finale se uvrsti TOP 20 skupin, kjer je najbolj uspešno-izvirna skupina denarno nagrajena. […]

>>>

18.01.2010,

Mednarodni razpis za najboljša diplomska, magistrska, specialistična dela in doktorske disertacije Družba Trimo je tudi letos pripravila mednarodni razpis za najboljša diplomska, magistrska, specialistična dela in doktorske disertacije. Pod sloganom »UNOVČI SVOJE ZNANJE – PRIJAVI SE NA RAZPIS«, bo družba tudi letos med prejetimi deli, ki so bila uspešno ocenjena pred ustrezno komisijo na fakultetah […]

>>>

08.01.2010, ,

Te zanima, kako poteka delo v oglaševalski agenciji? Kakšno vzdušje vlada v privlačnem oglaševalskem svetu? Ti oglaševanje predstavlja izziv? Študentska sekcija Društva za marketing vabi na Advertizziv z naslovom V zakulisju oglaševanja. Svoje znanje bodo z nami delili Luka Klemenc, direktor projektov, Miha Bevc, kreativni direktor in Mojca Jesenovec, strateška načrtovalka iz agencije Publicis, ki […]

>>>