EF » EFnet » Alumni » Drugi Alumni in FBN forum: Podjetništvo v turbulentnih časih

Drugi Alumni in FBN forum: Podjetništvo v turbulentnih časih

23.01.2014

Družinska podjetja. Kaj se lahko člani Alumni kluba od njih naučimo?

20. februar 2014 ob 17:00, Plaza Hotel Ljubljana

Družinska podjetja so v veliko primerih tiste organizacije, ki v svetovnem gospodarstvu ustvarjajo dolgo in prepoznavno tradicijo. Je vzrok za to v vodenju, ki ima prav poseben čar, saj skriva izzive zaposlenih družinskih članov in ostalih? Ali pa morda v njihovem hitrem odzivu na spremembe, ki je v današnjih zahtevnih gospodarskih razmerah ključnega pomena za zagotavljanje uspeha?

»V zadnjih letih so bili podjetniki in mala in srednja podjetja prisiljena prilagoditi svoje poslovanje hitro spreminjajočemu, vedno bolj globaliziranem svetu. Navedene spremembe so imele velik vpliv na njihove marketinške strategije.«

Slednje je povzeto iz knjige Marketing for Entrepreneurs and SMEs: A Global Perspective. Na dogodku se nam bo pridružila soavtorica knjige, prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier. Govorila bo o pomenu uporabe spleta za mala in srednja podjetja, za njihovo internacionalizacijo, inovativnost ter izgradnjo blagovnih znamk. Dotaknila se bo razvoja storitev in izkušenj z vključevanjem uporabnikov, oblikovanja cen na osnovi dodane vrednosti, tudi na račun kombinacije in uporabe sodobnih tržnih poti ter prilagojenega komunikacijskega spleta (predvsem socialnih omrežij).

Nadaljevali bomo z okroglo mizo in skozi stališča gostov odkrivali značilnosti delovanja malih in srednjih ter družinskih podjetij, ki bodo koristile tudi vašemu poslovanju in delu. Rešitve za premagovanje turbulenc bomo poiskali z naslednjimi gosti:

  • dr. Astrid Wimmer, strokovnjakinjo na področju svetovanja družinskim podjetjem v podjetju EY (bivši Ernst Young),
  • Petro Melanšek, direktorico in vodjo prodaje v podjetju Vivapen,
  • prof. dr. Majo Konečnik Ruzzier, soavtorico knjige Marketing for Entrepreneurs and SMEs: A Global Perspective in
  • Matjažem Čadežem, direktorjem in lastnikom podjetja Halcom.

Kdo so naši gostje?

Irena

 

Dr. Astrid Wimmer je vrhunska strokovnjakinja na področju svetovanja družinskim podjetjem v podjetju EY (bivši Ernst Young). Že več kot 25 let svetuje podjetjem v Evropi in ZDA. Ukvarja se predvsem z nacionalnim in mednarodnim davčnim načrtovanjem za družinska podjetja, kot tudi z načrtovanjem nasledstva.

 

 

ena

Petra Melanšek je direktorica in vodja prodaje v podjetju Vivapen. Gre za podjetje s 40-letno tradicijo na svetovnem trgu, prepoznavno po odličnih pisalih. Z lastnim znanjem so razvili tehnične in tehnološke rešitve, ki jih prilagajajo zahtevam svojih strank. Danes je podjetje v novih poslovno-proizvodnih prostorih sodobno opremljeno in lahko sledi razvoju prihodnosti. Prisotni so na evropskih trgih, vstopajo na afriške trge in v Indijo.

 

 

Maja

Maja Konečnik Ruzzier je zaposlena kot izredna profesorica na Katedri za trženje na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer dela tako na pedagoškem, kakor tudi raziskovalnem področju. V okviru svojega pedagoškega dela sodeluje pri predmetih, ki pokrivajo splošna trženjska področja, njihov prenos na turistično dejavnost ter področja, ki osvetljujejo tematiko blagovnih znamk. Pedagoške in raziskovalne izkušnje prenaša tudi na slovensko poslovno javnost. Še posebej jo veseli delo svetovalke na področju strateškega razvoja blagovnih znamk.

 


rogljicMatjaž Čadež
 je po izobrazbi fizik, začetek njegove poklicne poti pa je zaznamovalo raziskovalno okolje Inštituta Jožefa Štefana. Svoje poslanstvo je našel v računalništvu in programiranju ter v vodenju. V začetku sedemdesetih se je pridružil podjetju Intertrade-IBM, v katerem je kasneje postal vodja oddelka za programsko opremo. Poklicna pot, ki ga je za določena obdobje peljala v tujino – v Stockholmu se je kot projektni vodja mednarodnih projektov pridružil podjetju AU System, je očitno imela kažipot naravnan proti podjetništvu. Leta 1992 je ustanovil družbo Halcom, zaradi katere med drugim danes elektronsko poslujemo tudi iz naslanjača v dnevni sobi. Družba Halcom, ki jo vodi od ustanovitve, je kmalu pokazala svoj potencial in za dinamično rast prejela nacionalno priznanje Zlata gazela leta 2003.

 

PROGRAM DOGODKA:

16.45 – 17.15 – Registracija

17.15 – Pozdravni nagovor

17.20 – Maja Konečnik Ruzzier: Marketing for Entrepreneurs and SMEs: A Global Perspective

17.40 – Okrogla miza: Kaj se lahko naučimo od družinskih podjetij?

Moderira: Mateja Veselica, vodja projektov CPOEF in direktorica Family Business Network Adria

18.40 – Q&A

18.50 – Druženje in mreženje

Zaradi zunanje lokacije, so prosta mesta še zlasti omejena. Kliknite za prijavo!

Hvala za podporo:

Zlatarna_Celje

Plaza_logo

Na spodnji povezavi si  preberite članek in ogledate fotografije lanskega Alumni in FBN forum dogodka, ki se je zaključil z aktivnim mreženjem do poznih ur. Za ogled članka kliknite TUKAJ!

Spremljajte Alumni klub tudi na spletu:

Alumni klub Facebook

Alumni klub LinkedIn


Image gallery:

Related news

Publish your comment: