EF » EFnet » Alumni » ALUMNI DOGODEK POMLADI: Vzpon imperija: Blagovne znamke pod žarometi

ALUMNI DOGODEK POMLADI: Vzpon imperija: Blagovne znamke pod žarometi

04.04.2014

Četrtek, 8. maj 2014 ob 17:30 uri

Četrtek, 8. maj 2014, si rezervirajte za Alumni dogodek pomladi. Na ta dan odpiramo novo poglavje v delovanju Alumni kluba, saj bomo ustanovili že 5. sekcijo, sekcijo MARKEThink za področje trženja. Ob tej priložnosti bomo povabili predsednika uprave Atlantic Grupe Emila Tedeschija in vam pripravili nepozabno druženje.

  • 4300 zaposlenih v 11 državah.
  • Blagovne znamke: Cedevita, Argeta, Cockta, Barcaffe, Smoki, Donat Mg in druge.
  • Visoka rast prodaje in vodstvo v posameznih kategorijah.

Skozi edinstveno zgodbo Emila Tedeschija boste spoznali podjetje, ki stoji za znanimi blagovnimi znamkami. Govorili bomo o vzponu in razvoju skupine Atlantic Grupa, ki se je iz distribucijsko in prodajno usmerjenega podjetja razvilo v inovativno trženjsko organizacijo. Sledila bo najboljša trženjska zabava pomladi na prostem, kjer bomo uživali v dobrotah Atlantic Grupe in druženju. 

Program dogodka:

  • 17:30 – Zbiranje udeležencev in seznanjanje z blagovnimi znamkami Atlantic Grupe.
  • 18:00 – Otvoritev sekcije MARKEThink.
  • 18:10 – Vzpon imperija: Blagovne znamke pod žarometi (Emil Tedeschi, Predsednik uprave  Atlantic Grupe).
  • 19:30 – Zabava pod žarometi.

Rezerviraj si svoj sedež! Za prijavo klikni tukaj.

O Alumni sekciji MARKEThink:

Vsi tržniki, kreativci, oglaševalci, PRovci, strategi, načrtovalci, spletni in medijski strokovnjaki ter vsi tisti, ki ste tako ali drugače povezani s trženjem, prijavite se v sekcijo Alumni MARKEThink, kjer bomo skupaj premagovali trženjske izzive.

Alumni sekcija MARKEThink povezuje člane Alumni EF in ljubitelje trženja v skupnost, ki nudi aktualne vsebine s primeri dobre prakse, novodobnimi koncepti in pristopi na področju trženja. Osrednje dejavnosti sekcije so reševanje trženjskih problemov članov sekcije, seznanjanje z inovativnimi pristopi v trženju, mreženje in plemenitenje znanja med udeleženci.

Povezava do prijavnega obrazca, kjer vnesite osnovne podatke in v drugem koraku izberite Alumni TRŽENJE>>> 

O Emilu Tedeschiju, predsedniku uprave Atlantic Grupe: 

Emil_Uprava

Emil Tedeschi je ustanovitelj in večinski lastnik korporacije Atlantic Grupa. Od leta 1991 do danes mu je uspelo razviti podjetje z dinamičnim poslovnim sistemom in močnimi mednarodnimi obeti na področju jugovzhodne Evrope. Za svoje dosežke je prejel vrsto priznanj. Bil je član Parlamentarnega odbora za hrvaške pogajalske procese z EU; trenutno pa je član Hrvaškega ekonomsko-socialnega sveta in gospodarskega sveta ter član Sveta Ekonomske fakultete.

O skupini Atlantic Grupa

AGAtlantic Grupa je eno vodilnih živilskih podjetij v regiji s prenovljenimi blagovnimi znamkami, kot so Cedevita, Argeta, Cockta, Barcaffe, Smoki, Donat Mg, idr. Te pa niso zgolj vodilne  blagovne znamke v regiji, temveč mnogo več, saj so nekatere mednarodno priznane. Prodaja izdelkov Atlantic Grupe močno raste, še posebej na trgih nekdanje Sovjetske zveze ter zahodne Evrope. Blagovna znamka Multipower pa je vodilna znamka za športno prehrano na področju Evrope. Podjetje ima ustanovljen lastni distribucijski sistem po vsej regiji in ima tudi partnerje na mednarodnih trgih. Sedež korporacije je v Zagrebu, podjetja so v 11 različnih državah, proizvodni obrati pa v Nemčiji, Sloveniji, Srbiji, Makedoniji, Bosni in Hercegovini ter na Hrvaškem. Zaposlujejo malo manj kot 4300 delavcev, njihovi izdelki pa so prisotni na več kot 40 trgih po svetu.

Pridite na dogodek, prisluhnite zgodbi o uspehu in uživajte na najboljši trženjski zabavi pomladi!

Število mest na dogodku je omejeno! Prijavite se tukaj.

Medijska partnerja dogodka: TSmedia in Marketing Magazin

 

MM

 

 

 

Ts media

 

 

 

Spremljajte Alumni klub tudi na spletu:

Alumni klub Facebook

Alumni klub LinkedIn


Image gallery:

Related news

Publish your comment: