EF » EFnet » Napovedujemo » Štirje poletni dnevi za strast do prodaje

Štirje poletni dnevi za strast do prodaje

09.06.2014

13., 14. junij in 29. in 30. avgust, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Za vse, ki se v podjetjih ukvarjate s prodajo, smo na Ekonomski fakulteti v okviru Centra poslovne odličnosti EF za to poletje pripravili serijo dveh seminarjev z delavnicami, ki bodo s pomočjo novih znanj in orodji  še osvežile vašo strast do prodaje in vodenje vaše prodajne ekipe spremenile v užitek. 

13. in 14. junija se bomo družili na seminarju z delavnico: Kako osvojiti kupca v krizi – strateški vidik prodaje. Program je, za razliko od klasičnih izobraževanj na področju prodaje, oblikovan  inovativno in dinamično.

slika2Maria Anselmi, direktorica uspešnega podjetja Bisnode Južni trgi, kjer prodajo vsako leto povečajo za dvomestno številko, bo razkrila, kaj se je o prodaji mogoče naučiti iz ljubezenskih filmov in kako v prodajni ekipi razvijati in krepiti strast do prodaje.  Direktorica prodajne ekipe Bisnode Manuela Dabo pa bo povedala, kaj je tisto pri strateškem vodenju in organizaciji prodaje, kar jim omogoča, da dosegajo svoje odlične prodajne rezultate. Več o programu >>> in urnik >>>

Tik pred koncem poletja pa bomo 29. in 30. avgusta izboljševali Kompetence in motivacijo za prodajo. Na seminarju z delavnico bomo gostili globalno, prodajno uspešno podjetje: Studio Moderna. Branimir Brklajč, dolgoletni član uprave družbe, bo na konkretnem primeru razložil: kako je Studio Moderna razvila svoj sistem prodajnih in distribucijskih kompetenc ter kakšna je bila vloga učenja iz napak (in sreče) pri tem. Več o programu >>> in urnik >>>

Seveda pa boste tako na prvem kot drugem seminarju konkretne prodajne izzive reševali tudi skozi  kar nekaj delavnic in tako v praksi preverili, kaj bi pri vas morebiti lahko še izboljšali, nadgradili ali delali drugače.

Kotizacija za en seminar je 400 EUR (brez DDV). Člani Alumni kljuba EF imate 10-odstotni popust na kotizaciji.

Prvih pet članov Alumni kluba EF, ki se bodo prijavili na seminar: Kako osvojiti kupca v krizi – strateški vidik prodaje, se bo (za ceno ene kotizacije) lahko udeležilo tudi seminarja: Kompetence in motivacija za prodajo. Prijave na: cpoef@ef.uni-lj.si ali v inbox Alumni kluba Ekonomske fakultete na FB.


Image gallery:

Publish your comment: