EF » EFnet » Alumni » Alumni MARKEThink obisk podjetja: Pivnica Union – od ideje do pivnice

Alumni MARKEThink obisk podjetja: Pivnica Union – od ideje do pivnice

10.04.2015,

V četrtek, 9. aprila 2015, smo skupaj s Pivovarno Union organizirali predstavitev trženjskega primera v praksi.

Spoznali smo delovanje oddelka trženja v največji pivovarni v Sloveniji, ki je ob svoji 150. obletnici predstavila pravo mesto za strastne pivoljubce, gurmane in zabave željne – Pivnico Union.

Na dogodku smo videli, kako poteka proces uvajanja novega izdelka v podjetju, zakaj in kako je pivovarna predstavila novost prav v lanskem letu, kakšna sta njena zgodba in poslanstvo. Zanimalo nas je tudi, kako se soočajo s problematiko oglaševanja alkoholnih pijač. Sprehodili smo se tudi skozi del proizvodnje, skozi Pivovarski muzej, ki je v stavbi stare sladarne odprt že od leta 1986.

Zaključili smo s kozarcem piva v Pivnici Union, v stičišču ljubiteljev piva in dobre kulinarike, ki je zaradi zgodbe, inovativnosti in spoštovanja kulturne dediščine prejela tudi naziv Prostor in pol 2014.

 

Gostiteljica dogodka: Mateja Košak Maljevec, direktorica marketinga in razvoja

O Pivovarni in Pivnici Union

Pivovarna Union je proizvajalka piva, osvežilnih brezalkoholnih pijač, naravne pitne vode ter zadovoljuje potrebe svojih potrošnikov predvsem v Sloveniji. Njeni glavni proizvodi so Union pivo, osvežilne brezalkoholne pijače Sola, vode z dodatki Za, izvirska voda Zala. Ideja za postavitev lastne pivnice se je rodila že pred mnogimi leti, realizirana je bila v letu 2014. V času gradnje Pivnice Union je stara sladarna, ena najstarejših in spomeniško zaščitenih industrijskih stavb v Ljubljani, dobila novo podobo, a pri tem ohranila svojo dušo. Pivnica preseneča s sodobnim interierom, prežetim z arhitekturo industrijskega časa in je neposredno povezana tudi s Pivovarskim muzejem.

 

Banner-801x198MT


Image gallery:

Related news

Publish your comment: