EF » EFnet » Napovedujemo » Alumni dogodek: Facebook oglaševanje

Alumni dogodek: Facebook oglaševanje

11.09.2017

Spoznajte strategije, taktike in pravila donosnega oglaševanja in izkoristite kanal, ki ga uporablja 800.000 Slovencev.

Predavateljica Maja Vogrinc vam bo zaupala skrivnosti uspeha uporabe Facebooka in Instagrama v namen povečanja prodaje, širjenja prepoznavnosti blagovne znamke in vas seznanila s pravili komuniciranja, merjenja rezultatov, snovanja kreativ in še več.

Vabljeni na 4-urno predavanje, ki bo potekalo na Ekonomski Fakulteti, Univerze v Ljubljani dne 12. oktobra 2017, v terminu od 16.00 do 20.00 ure.

Na njem boste izvedeli:

  • kako postaviti kampanjo od A do Ž,
  • kako učinkovito ciljati,
  • katera so načela testiranja in optimiziranja kampanje,
  • zakaj sponzoriranje objav NI OGLAŠEVANJE,
  • kako uporabiti FB pixel in s pridobljenih podatkov izboljševati rezulatate,
  • kako nastaviti in uporabljati FB analitiko,
  • kako nastaviti FB konverzijske cilje.

Število mest je omejeno. Cena delavnice je 15 EUR na osebo. Prijave in plačila sprejemamo do ponedeljka 9. oktobra 2017.Naslov za prijavo je: alumni@ef.uni-lj.si.  Podatke za plačilo vam bomo posredovali po prijavi.

Na predavanju boste imeli možnost prejeti  tudi vse Majine spletne produkte in tečaje po 20% nižji ceni.

V primeru odpovedi manj kot tri dni pred pričetkom predavanja povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se predavanja ne udeležite.

Fotografije in video posnetki narejeni  na dogodku bodo objavljeni preko kanalov Ekonomske fakultete in naših poslovnih partnerjev.

Maja je ustanoviteljica spletnega marketiškega laboratorija – Maja’s Marketing Lab, kjer najdete koristne nasvete na temo spletnega marketinga, vsebinskega marketinga in oglaševanja. Vsak teden vam pripravi nov blog zapis, ki vas seznanja z novostmi na omenjenih področjih.

Med drugimi je pri spletnemu nastopu in oglaševanju pomagala podjetjem Popolna Postava in Savini Atai, ki svoje storitve in produkte uspešno prodajajo izključno na spletu, Facebook pa je njihov glavni komunikacijski kanal. Ne manjka ji izkušenj z oglaševanjem na tujih trgih kot so ZDA, Anglija, Avstralija, Nemčija, Hrvaška.


Publish your comment:


Twitter: efljubljana