EF » EFnet » Napovedujemo » Alumni dogodek: Linkedin – Kratka zgodba skozi največje poslovno družbeno omrežje

Alumni dogodek: Linkedin – Kratka zgodba skozi največje poslovno družbeno omrežje

12.09.2017

Eno najhitreje rastočih družbenih omrežji na svetu, je že zdavnaj preraslo okvire klasične skupnosti.  180 milijonov dnevnih uporabnikov, 40 milijonov študentov in diplomantov, 13% milenijcev in kar 41% milijonarjev danes uporablja LinkedIn.  Več kot 94% marketingarjev v B2B prepoznava LinkedIn kot pomembno orodje vsebinskega marketinga.  80% vseh poslovnih kontaktov prihaja prav z LinkedIn-a, na katerem najdete danes več kot 3 milijone objavljenih zaposlitvenih priložnosti.  LinkedIn je postalo poslovno, karierno, marketinško in izobraževalno okolje. Ko želimo navezati stik, pritegniti pozornost na bolj prijazen način, se dogovoriti za sestanek, vprašati za nasvet ali poiskati informacije, se vse pogosteje zatekamo prav k Linkedinu.

Vabljeni na predavanje, ki bo potekalo na Ekonomski Fakulteti, Univerze v Ljubljani dne 10. oktobra 2017, v terminu od 16.30 do 19.00 ure v predavalnici P-109.

Število mest je omejeno. Cena delavnice je 15 EUR na osebo. Prijave in plačila sprejemamo do četrtka 5. oktobra 2017. Naslov za prijavo je: alumni@ef.uni-lj.si.  Podatke za plačilo vam bomo posredovali po prijavi.

Namen predavanja je na kratko osvetliti ključne značilnosti, delovanje in priložnosti, ki jih posamezniku ali podjetju ponujata prisotnost in aktivna komunikacija na Linkedinu. Izvedeli boste, kaj odlikuje dober profil in kako ga izboljšati. Kako z Linkedinom povečati prepoznavnost blagovne znamke in aktivirati poslovne priložnosti širom sveta.  Odkrili boste nove dimenzije in koristne povezave Linkedina na področju kariernih priložnosti, izmenjave strokovnih vsebin in osebnega izobraževanja.

Fotografije in video posnetki narejeni  na dogodku bodo objavljeni preko kanalov Ekonomske fakultete in naših poslovnih partnerjev.

V primeru odpovedi manj kot tri dni pred pričetkom predavanja povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se predavanja ne udeležite.

Že kot študentka EF v Ljubljani je Nataša Smirnov spoznala, da je trženje in tržno komuniciranje tisto, kar jo navdihuje,  navdušuje in vedno znova motivira. In prav v teh vodah deluje Nataša že 20 let. Pot jo je vodila od kreativne komunikacijske agencije v svet empiričnega in analitičnega medijskega planiranja. Vrsto let je kot medijska direktorica svetovala številnim domačin in tujim naročnikom ter skrbela za rast in razvoj Publicis Group Media, ene vodilnih medijskih skupin v Sloveniji. Od leta  2016 kot Client Service Direktor skrbi za uspešno digitalno prisotnost in zadovoljstvo ključnih st

rank v podjetju Httpool.  Httpool velja danes kot eno najmočnejših oglaševalskih mrež, z odmevnimi globalnimi medijskimi in tehnološkimi partnerji kot so Google, Facebook, Twitter, Linkedin, SnapChat, Spotify, Viber in mnogi drugi.

Cockta-logo_2015-rumen

9000159900030


Publish your comment:


Twitter: efljubljana