Dejavniki poslovne vrednosti analitike masovnih podatkov v podjetjih
21.01.2019EF raziskave

Ključne besede:
poslovna vrednost IT,
analitika masovnih podatkov,
konkurenčna prednost.
Avtorji:
- Nadine Côrte-Real, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa
- Pedro Ruivo, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa
- Tiago Oliveira, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa
- Aleš Popovič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Namen članka:
Namen članka je proučiti vpliv raznolikih dejavnikov na oblikovanje poslovne vrednosti analitike masovnih podatkov.
Ciljna javnost:
Raziskovalci in managerji, ki jih zanimajo dejavniki poslovne vrednosti analitike masovnih podatkov v podjetjih.
Kratek povzetek objave
Glavne ugotovitve:
Ugotavljamo, da je uporaba analitike ključni dejavnik poslovne vrednosti analitike masovnih podatkov. Pomembna dejavnika sta tudi dinamične zmožnosti podjetja ter usklajenost med poslovno strategijo in IT. Po drugi strani nestanovitnost poslovnega okolja negativno vpliva na oblikovanje poslovne vrednosti analitike masovnih podatkov.
Uporabna vrednost za podjetja:
Predlagan je okvir za analizo poslovne vrednosti analitike masovnih podatkov z vključevanjem različnih ravni (operativne, inovacijske ter ravni konkurenčnih prednosti) in različnih oblik poslovne vrednosti (potencialne, dejanske in dolgoročno vzdržne).
Revija objave:
Rangiranje:
JCR IF (2017): 2,509; AJG: 3
Celoten članek lahko preberete na tej povezavi.
Related news
- Nesimetrične povezave: maksmin kopule proti zrcaljenim maksmin k…19.08.2019
- Računalniško podprta analiza slik Tajske na Pinterestu19.07.2019
- Harvard Business Review | Marvel’s blockbuster machine: How studi…20.06.2019
- Privzemanje programja kot storitve15.04.2019
- Prepletanje pretekle potrošnje, stališč in osebnih norm pri ku…07.03.2019