EF » EFnet » Arhiv: EF raziskave

EF raziskave

19.06.2020

Ključne besede: Etično odločanje, managerji, moralni pragmatizem, etika vrlin, postmodernizem. Avtorji: mag. Matej Drašček, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, prof. dr. Adriana Rejc Buhovac, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, prof. dr. Dana Mesner Andolšek, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede Namen članka: Ugotoviti, ali je mogoče razviti model predvidevanja etičnih odločitev managerjev […]

>>>

30.03.2020

Ključne besede: Delo preko digitalnih vmesnikov, delo na daljavo, prakse kadrovskega managementa Avtorji: Dr. Catherine Connelly, McMaster University; Dr. Christian Fieseler, BI Norwegian Business School, Dr. Matej Černe, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; Dr. Steffen Giessner, Erasmus University Rotterdam, Dr. Sut I Wong, BI Norwegian Business School Namen članka: Uvodni članek posebne izdaje, ki je […]

>>>

05.03.2020

Ključne besede: razvoj vodenja, razvoj vodij, bibliometrična analiza, pregled literature, predlogi za nadaljnje raziskovanje. Avtorji: Dr. Bernd Vogel, Henley Business School, University of Reading; Dr. Rebecca J. Reichard,  Claremont Graduate University; Dr. Saša Batistič, Department of Human Resource Studies, Tilburg University; Dr. Matej Černe, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani Namen članka: Prikazati temelje literature preučevanja […]

>>>

28.02.2020

Ključne besede: subjektivna blaginja, zadovoljstvo z življenjem, ekonomski položaj, blaginja. Avtorji: Miha Dominko, Inštitut za ekonomska raziskovanja; prof. dr. Miroslav Verbič, Ekonomska fakulteta, Univerze v Ljubljani Namen članka: Analizirati učinek ekonomskega položaja na srečo v različnih sistemih socialne ureditve. Ciljna javnost: Raziskovalci in oblikovalci politik ter vsi ostali, ki jih področje zanima. Kratek povzetek objave […]

>>>

19.08.2019

Ključne besede: Kopula, odvisnost slučajnih spremenljivk, maksmin kopule, transformacije porazdelitvenih funkcij, lastnost PQD, analiza preživetja, modeli udarov. Avtorji: dr. Damjana Kokol Bukovšek, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta dr. Tomaž Košir, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za matematiko in fiziko dr. Blaž Mojškerc, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta dr. Matjaž Omladič, Inštitut za matematiko, fiziko in mehaniko […]

>>>

19.07.2019

Ključne besede: Vizualne uporabniško-generirane vsebine, podoba destinacije, pinterest, Tajska, računalniški vid, vizualna analiza vsebin. Avtorji: Tadeja Janša, Institut Jožef Stefan Walanchalee Wattanacharoensil, Mahidol University International College Tomaž Kolar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen članka: Namen članka je predstaviti uporabnost t.i. ‘računalniškega vida’ (computer vision) za analizo vizualnih uporabniško-generiranih vsebin na družbenih omrežjih. Ciljna javnost: […]

>>>

20.06.2019

  Harvard Business Review | Marvel’s blockbuster machine: How studio balances continuity and renewal   Ključne besede: Inovacijski portfelj, inovacije, ustvarjalnost, Marvelovo filmsko vesolje. Avtorji: Spencer Harisson, INSEAD; Arne Carlsen, BI Norwegian Business School; Miha Škerlavaj, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen članka: So vam všeč Jekleni mož, Črni panter in Kapitanka Marvel? Kaj pa […]

>>>

15.04.2019

Ključne besede: privzemanje informacijskih tehnologij, programje kot storitev, Ogrodjetehnologija-organizacija-okolje. Avtorji: Tiago Oliveira, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa; Ricardo Martins, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa; Saonee Sarker, McIntire School of Commerce, University of Virginia; Manoj Thomas, The University of Sydney Business School; Aleš Popovič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen […]

>>>

07.03.2019

Ključne besede: potrošnja ekoloških živil,  socialno-kognitivna teorija, teorija samozaznavanja, okoljska skrb, preteklo vedenje. Avtorji: dr. Mateja Kos Koklič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, dr. Urša Golob, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, dr. Klement Podnar, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, dr. Vesna Žabkar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen članka: Raziskati povezavo […]

>>>

21.01.2019

Ključne besede: poslovna vrednost IT, analitika masovnih podatkov, konkurenčna prednost. Avtorji: Nadine Côrte-Real, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Pedro Ruivo, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Tiago Oliveira, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Aleš Popovič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen članka: Namen članka je proučiti vpliv […]

>>>