EF » EFnet » Arhiv: EF raziskave

EF raziskave

15.04.2019

Ključne besede: privzemanje informacijskih tehnologij, programje kot storitev, Ogrodjetehnologija-organizacija-okolje. Avtorji: Tiago Oliveira, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa; Ricardo Martins, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa; Saonee Sarker, McIntire School of Commerce, University of Virginia; Manoj Thomas, The University of Sydney Business School; Aleš Popovič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen […]

>>>

07.03.2019

Ključne besede: potrošnja ekoloških živil,  socialno-kognitivna teorija, teorija samozaznavanja, okoljska skrb, preteklo vedenje. Avtorji: dr. Mateja Kos Koklič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, dr. Urša Golob, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, dr. Klement Podnar, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, dr. Vesna Žabkar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen članka: Raziskati povezavo […]

>>>

21.01.2019

Ključne besede: poslovna vrednost IT, analitika masovnih podatkov, konkurenčna prednost. Avtorji: Nadine Côrte-Real, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Pedro Ruivo, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Tiago Oliveira, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Aleš Popovič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen članka: Namen članka je proučiti vpliv […]

>>>

13.12.2018,

Ključne besede: obisk primestnega gozda, percepcija gneče, najboljše-najslabše lestvičenje. Avtorji: Dr. Ivan Sever, Institute for Tourism, Zagreb, Croatia Dr. Miroslav Verbič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Zrinka Marušić, Institute for Tourism, Zagreb, Croatia Namen članka: V članku smo proučili veljavnost in zanesljivost standardne 9-stopenjske lestvice za merjenje gneče v primestnem naravnem parku, in sicer za […]

>>>

10.12.2018,

Ključne besede:  tržne spremembe, tehnološke spremembe, intenzivnost konkurence, zaznana pomembnost inovacij, inovativnost, uspešnost podjetja. Avtorji: dr. Mateja Bodlaj, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; dr. Barbara Čater, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka Namen članka je proučiti vpliv tržnih in tehnoloških sprememb ter intenzivnosti konkurence na zaznano pomembnost inovacij in inovativnost ter posledično na uspešnost […]

>>>

09.11.2018

Ključne besede: skrivanje znanja, akademski svet, tekmovalnost posameznikov, oblikovanje dela, povezanost delovnih nalog, družbena podpora. Avtorji: dr. Tomislav Hernaus, Ekonomsko-poslovna fakulteta v Zagrebu; dr. Matej Černe, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; dr. Catherine Connelly, McMaster University; dr. Nina Pološki Vokić, Ekonomsko-poslovna fakuleta v Zagrebu; dr. Miha Škerlavaj, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta in BI Norwegian […]

>>>

08.11.2018

Ključne besede: energetska učinkovitost, renovacije, obnove, informacije za uporabnike, energetsko svetovanje, obnašanje gospodinjstev. Avtorji:  Nevenka Hrovatin, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta;  Jelena Zorić, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka: Namen članka je identificirati dejavnike, ki vplivajo na odločitve gospodinjstev za energetsko učinkovite obnove domov s poudarkom na vplivu različnih formalnih in neformalnih virov informacij. Ciljna javnost: Raziskovalci in tudi […]

>>>

26.10.2018

Ključne besede: porabnikova družbena odgovornost, družbena odgovornost podjetij, normativni dejavniki, teorija vrednot, prepričanj in norm. Avtorji: dr. Urša Golob, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede dr. Klement Podnar, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede dr. Mateja Kos Koklič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakultete dr. Vesna Žabkar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka: S […]

>>>

21.09.2018

Ključne besede: subjektivna blaginja, študije sreče, zadovoljstvo z življenjem, pozitivni afekt, mapiranje znanosti. Avtorji: Miha Dominko, Inštitut za ekonomska raziskovanja; Dr. Miroslav Verbič, Univerze v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka: Predstaviti področje ekonomije subjektivne blaginje s pomočjo bibliometričnih metod. Ciljna javnost: Raziskovalci in tudi ostali, ki jih zanima poglobljen in kvantificiran vpogled v področje ekonomije […]

>>>

26.06.2018

Ključne besede: model storitvene verige dobička (SPC model), kakovost storitev, tržna uspešnost, večskupinska analiza, visokošolsko izobraževanje. Avtorji Dr. Tomaž Kolar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Vanja Erčulj, Rho Sigma Lidija Weis, Ljubljana School of Business   Namen članka: Analiza in validacija modela ‘service profit chain (SPC)’ v (zasebnem) visokem šolstvu v Sloveniji. Ciljna javnost: Upravitelji […]

>>>