EF » EFnet » EF raziskave » Računalniško podprta analiza slik Tajske na Pinterestu

Računalniško podprta analiza slik Tajske na Pinterestu

19.07.2019

Ključne besede:
Vizualne uporabniško-generirane vsebine,
podoba destinacije,
pinterest,
Tajska,
računalniški vid,
vizualna analiza vsebin.

Avtorji:

  • Tadeja Janša, Institut Jožef Stefan
  • Walanchalee Wattanacharoensil, Mahidol University International College
  • Tomaž Kolar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta

Namen članka:
Namen članka je predstaviti uporabnost t.i. ‘računalniškega vida’ (computer vision) za analizo vizualnih uporabniško-generiranih vsebin na družbenih omrežjih.

Ciljna javnost:
Managerji, tržniki in raziskovalci v turizmu.

Kratek povzetek objave

Predmet raziskave:
Empirična raziskava je na vzorcu 300 uporabniško generiranih slik na družbenem omrežju Pinterest analizirala, kako te slike (Pin-i) predstavljajo Tajsko in kako se komercialni in zasebni uporabniki v tem pogledu razlikujejo.

Glavne ugotovitve:
Ugotovitve kažejo, da med obema vrstama uporabnikov obstajajo precejšnje razlike glede nekaterih pogosto upodobljenih tem (arhitektura, živali) in glede tekstualnih, grafičnih ter vsebinskih elementov.

Uporabna vrednost za podjetja:
Podana so priporočila za bolj ciljno in učinkovito komunikacijo ponudnikov s turisti, s pomočjo prilagajanja videza (npr. več grafičnih elementov) in vsebin (npr. več koristnih nasvetov) vizualnih vsebin.

Revija objave:
Current Issues in Tourism

Rangiranje:
SSCI (IF 2018 = 3.395)

Celoten članek lahko preberete na tej povezavi.


Related news

Publish your comment: