EF » EFnet » Napovedujemo » CPOEF »E-TALK«: Trženje v in po COVID-19: Smo pripravljeni na nove paradigme?

CPOEF »E-TALK«: Trženje v in po COVID-19: Smo pripravljeni na nove paradigme?

22.05.2020

Nič ni več tako, kot je bilo. Tudi v trženju. Kupec postaja vse bolj digitalen. Ker mora biti. Pa smo ponudniki na to dovolj pripravljeni?

Corona virus je piramido Maslowa ponovno postavil v ospredje. Znova smo se znašli v njenih bazičnih nivojih, iščoč varnost, zadoščanje osnovnih življenjskih potreb in predvsem – zdravja. Vrednote, za katere smo prej (vsaj) zatrjevali, da so ključne, zdaj v resnici postajajo najpomembnejše.

Kako je vse to vplivalo na dobavitelje, ponudnike in kako na kupce? Katere vse vloge v življenju in nakupovanju močno spreminjamo zaradi pandemije? Kako na nas kot porabnike vpliva desocializacija, tehnologija, tudi strah? Kakšne vse posledice bo vse to povzročilo na trgih in kako v naših nakupnih in odločitvenih vedenjih? Globalno in lokalno?

Vabimo vas, da se nam pridružite na CPOEF »E-TALK«: TRŽENJE V IN PO COVID-19: Smo pripravljeni na nove paradigme? v sredo, 27. maja 2020 od 15:00 do 16:30 ure. 10 ključnih razmislekov o trženju danes in v prihodnje:

  1.  Kupec postaja vse bolj digitalen, tudi tisti, ki mu tehnologija prej ni bila dostopna ali ljuba.
  2.  Kupec se sprašuje drugače kot v zadnjih letih: kaj /sploh/ še potrebujem? Kaj se torej prodaja in se bo prodajalo?
  3.  Ponudnik se je moral prilagoditi v verigah oskrbe, dobave in dostave kupcu. Digitalno postaja lokacija.
  4.  Digitalna orodja in metode dostopa do kupcev. Kaj vse se lahko naučimo o njih drugače in kako nam pri tem pomaga umetna inteligenca?
  5.  Samooskrba postaja realen izziv. Lokalnost je in bo prednost. Krožno gospodarjenje tudi.
  6.  Globalna odprtost v dobaviteljskih verigah je in bo izziv. Oskrbne verige in logistika so omejene. Ta razmislek bo postal dejstvo tudi v prihodnje.
  7.  Trženje na podlagi odnosov bo ključno. Pri tem bo najpomembneje ohraniti zaupanje. Človeški odnos in komunikacija v tem odnosu morata kljub tehnologiji ostati – človeška. To nas razlikuje in spodbuja. Ne smemo si privoščiti izgubiti strast do dela, zadovoljstva, napredka. Ohraniti odnose. In tudi tako na novo graditi rezultate. Skupaj s kupci. Starimi in novimi.
  8.  Komunikacijske vsebine bodo morale biti mnogo bolj vsebinske, iskrene, nagovarjajoče. Z vrednotami in jasnimi vrednostmi za porabnika.
  9.  Zato – oglaševalci – ne zanemarite tradicionalnih medijev. Vračamo se tudi k njim, ker nam je digitalnega lahko tudi preveč. Vsebinsko trženje (content marketing) naj povezuje tradicionalno in digitalno.
  10.  Kupec, porabnik, uporabnik bo želel vse več udobja v vsakem delu procesa nakupovanja in uporabe nakupljenega. Zato imajo priložnost storitve, kjer digitalno nadgrajuje tradicionalno.

V pogovoru sodelujejo:

  •  Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta v Ljubljani,
  •  Jure Doler, FBchatbot.ai | StartupMarketing.si | engagency.si,
  •  Andraž Tuš, Engrotuš,
  •  Aleš Udir, Iskratel.

Prijava >>

CPOEF »E-TALK«je brezplačen.


Publish your comment: